כמדי שנה נערך בתכנית "אנשים", סיכום השנה בפוליטיקה. במהלך המשדר, שהגישו דרור גלוברמן וקורין גדעון, עיתונאים ואנשי ציבור הציגו את בחירותיהם לאנשי השנה בפוליטיקה. בסקר מיוחד שנערך ע"י פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר, הוצגה חלוקת המנדטים בין המפלגות המרכזיות בממשלה הנוכחית, במידה והיו נערכות בחירות בימים אלה.

תוצאות הסקר הציבו את מפלגת "הליכוד" בראשות בנימין נתניהו בראש עם 28 מנדטים, מפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד עם 24 מנדטים, ואילו "המחנה הציוני" בראשות אבי גבאי עם 17 מנדטים בלבד. מפלגת "הבית היהודי" בראשות נפתלי בנט, קיבלה על פי הסקר 12 מנדטים, ובצמוד אליה הגיע מפלגת "הרשימה המשותפת" עם 11 מנדטים. מפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון תקבל על פי הסקר 6 מנדטים במידה והבחירות לראשות הממשלה היו נערכות כעת, ואילו מפלגת "מרצ" עם 5 מנדטים.

 

במסגרת הסקר, נשאלו המשיבים במדגם גם איך לדעתם על ראש הממשלה בנימין נתניהו להתנהל במידה ויוגש כתב אישום נגדו. 48% מהמשיבים סברו שעליו להתפטר מיד עם ההחלטה להגיש כתב אישום, ואילו 44% סברו כי עליו להישאר בתפקיד עד להרשעה במידה ותהיה.

סקר גולשי mako, שבחרו את אנשי השנה המשפיעים ביותר בפוליטיקה לשנה החולפת, הציב במקום הראשון את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואילו אחריו בפער ניכר דורג יו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד. בתחתית הרשימה, שרת התרבות והספורט, מירי רגב וחבר הכנסת דוד ביטן.

התכנית "אנשים", בהגשת דרור גלוברמן וקורין גדעון משודרת בקשת, ערוץ 2, ובקרוב בערוץ קשת 12