איה קרמרמן החלה את דרכה כדוגמנית, וכחצי מהצמד "איה ושירלי", אבל אחרי לידת בנה הראשון החלה בתהליך של חזרה בתשובה יחד עם בעלה זיו לאנגר, בעבר מנכ"ל סוכנות הדוגמנות לוק, ויחד חזרו השניים בתשובה ומגדלים חמישה ילדים. איה, כמו שבטח כבר הספקתם ללמוד, היא גם בשלנית מצויינת, שבישלה את דרכה עד לחצי הגמר של מאסטר שף VIP. רגע לפני שנצפה בה בפרק הגמר שישודר ביום ראשון הקרוב ב-21:00, ביקשנו ממנה לעזוב לכמה דקות את הסירים ולענות על השאלון שלנו.

מה עושה אותך מאושרת?
"מה שעושה אותי מאושרת זה להדליק נרות שבת. את הפמוטים קיבלתי בירושה מסבתא של סבתא של סבתא, ואפילו שלא גדלתי בבית דתי, נרות השבת תמיד היו שם".

נקודת מפנה חשובה בחייך?
"יש כמה נקודות מפנה בחיי. כמובן, המוות של אבא שלי, שהטווה את כל מי שאני לטוב ולרע. נקודת מפנה מאד, מאד, מאד גדולה היא היום שפגשתי את בעלי. מגיל 18 אנחנו יחד. ונקודת מפנה האחרונה היא הלידה של הילד הראשון שלי. כי השם התברך, הוא פשוט נגלה אליי. ו, יאדה יאדה יאדה - כיסוי ראש.

איזו בת זוג את?
"אני משתדלת לדון את בעלי לכף זכות כל הזמן. לא תמיד זה מצליח לי (צוחקת)".

איזה בן זוג הוא?
"זיו הוא בעל מדהים. מדהים מדהים מדהים. הוא הגב שאבא שלי היה צריך להיות בשבילי".

איזו אמא את?
"אני אמא חרדתית, נודניקית, קרציה, טוטאלית מאד - אני חולה על הילדים שלי".

איה נכנסת ללחץ, שלמה נכנס לעניינים (תמונת AVI: מתוך מאסטר שף VIP, שידורי קשת)
"מנת הירוקים שלי הייתה מדהימה, כל השאר קצת פחות" | תמונת AVI: מתוך מאסטר שף VIP, שידורי קשת
מה הדבר הכי רומנטי שעשו לך?
"לשאול אישה דוסית מה הדבר הכי רומנטי שעשו לה, זה מה זה לא שייך לשום דבר (צוחקת). הדבר הכי רומנטי שבעלי עשה איתי זה לחזור איתי בתשובה".

 באיזו מנה מ"מאסטר שף" את הכי גאה?
"המנה שהכי הייתי גאה בה היא מנת של הירוקים. פתחו לנו גינה ענקית של ירוקים ופשוט רציתי לצלול פנימה לתוך הירוק הירוק הזה. אמרתי להם, עזבו אותי, אל תתנו לי משימה. שבו איתי בגינה ותסבירו לי מה לעשות עם כל דבר. זה מה שאני רוצה! אבל יצאה מנה מדהימה".
 
איזו מנה את מעדיפה לשכוח?
"המנה שאני מעדיפה לשכוח זה את כל שאר המנות. (צוחקת)".
 
למי מהמתמודדים הכי התחברת?
"זה לא פייר לשאול עם מי מהמתמודדים הכי התחברתי, כי עדן הביאה אותי לשם. אם נשים אותה בצד כי זה היה ברור, אז אני חושבת שלשי - היתה בינינו כימיה גדולה בבישול, והוא איש משפחה פשוט מקסים והוא אוהב את אשתו, ורואים את זה כל הזמן. זה מאד מרגש לראות את זה מהצד".
 
מה למדת על עצמך ב"מאסטר שף"?
"במהלך העונה לא היה לי הרבה זמן ללמוד על עצמי כי זה היה מאד אינטנסיבי. אחר כך, בזמן שבימי שישי בבוקר אני מבלה הרבה שעות במטבח וחותכת וחותכת, ויש לי זמן לתת למחשבות לרוץ, למדתי בעיקר שאני מאד חשופה. שהתקדמתי".
 
איפה תהיי בעוד עשר שנים? 
"לפני עשר שנים אם היית שואלת אותי את השאלה הזאת, לא הייתי אומרת שאני אהיה ב"מאסטר שף", לא הייתי אומרת שיהיו לי חמישה ילדים, לא הייתי אומרת שיהיה לי כיסוי ראש. לא הייתי יכולה לצפות לנס הזה - אז אני לא יודעת איפה אהיה עוד עשר שנים".
 
מה החלום הגדול שלך?
"החלום הגדול זה להיות לבושה בלבן, שכל המשפחה שלי סביבי לבושים בלבן, ועולים במדרגות לבית המקדש. (פורצת בבכי) אני רואה את זה. זה חי בי".

 "אנשים"- ימים א'-ג', 18:50