בחודש פברואר האחרון נעצרה אשת העסקים ויזמית הנדל"ן, ענבל אור על ידי רשות המסים בחשד להעלמת מס. מאז היא פוקדת את בתי המשפט בדיונים בעניינה ושמה לא יורד מהכותרות, כמו גם ההשלכות של המעשים בהם היא חשודה על האזרחים שרכשו מקבוצת הנדל"ן שלה דירות. הבוקר, אור לא התייצבה לדיון בבית המשפט בתיק הפירוק וכינוס הנכסים שלה, היעדרות שבעקבותיה השופט אורנשטיין הורה למכור 6 מדירותיה.

הערב אחרי "עובדה", ישודר סרטו של חיים אתגר שליווה את אור בחודשים האחרונים בחייה האישיים בצל המשפט המתנהל נגדה. "לאורך התיעוד שלנו, עניין אותנו איך נראים חייו של אדם בעין הסערה", סיפר אתגר ב"הבוקר של קשת", "אם אני מבין נכון, לתחושתה של אור היא לא עשתה שום דבר פסול ואת הכסף הרוויחה ביושר".

בקטע מתוך הסרט, מדגימה אור כיצד ברטוריקה המיוחדת לה היא יכולה להפוך כל מוצר, כמו כוס שתיה פשוטה ליוקרתית. "אני יכולה לספר לך שהכוס הזו היא יחידה במינה", היא אומרת, "שלפני מאה שנה בערך עשו אותה. אני יכולה למכור אותה בסכום עתק". ספק אם דבריה של אור מעידים על השיטה שבה גם ניהלה את עסקאותיה בתחום הנדל"ן אך השאלה האם דרכים אלו גם הובילו לחשדות נגדה קיימת. "היו כמה רגעים מתוחים במהלך התקופה שליווינו אותה, כולל פיצוץ הראיון", מספר אתגר. צפו בקטע מהסרט שישודר הערב אחרי "עובדה".



"הכל אישי" עם חיים אתגר: הערב אחרי "עובדה"