עם כל הכבוד לאמרגנים, שדרני רדיו מפרגנים וכישרון, דודו אהרון מרגיש שהוא חייב את ההצלחה רק לגורם אחד - לקדוש ברוך הוא. "עד כיתה ט'-י' הייתי חובש כיפה וברגע שאני אראה לנכון להחזיר את הכיפה אז זה יהיה לכל החיים" מודה דודו אהרון.

חי בין שתי קצוות

אהרון חי בין שני קצוות. מצד אחד מדובר בזמר ים תיכוני שלפי מיטב המסורת נוסע במרצדס מפוארת ומגלגל על פי הערכות כ-12 מיליון שקלים לשנה. מצד שני, הוא שוכר דירה פשוטה ברחובות ונמנע מחיי הזוהר שנלווים למעמד.

דודו הרון נולד בשנת 1984 וגדל בקריית עקרון. מגיל צעיר שר בבית הכנסת המקומי ובבר המצווה שלו הוזמן לבמה להופיע לצד אייל גולן. שלוש שנים מאוחר יותר החל להופיע במועדנים תחת השם דודו אהרון ובצבא שירת בלהקת משמר הגבול. בשנת 2007 הוציא את אלבומו הראשון וזכה לדחיפה מאסיבית משדרן הרדיו אליקו ולאחר מכן הגיעה הפריצה הגדולה שבעקבותיה הוכתר כזמר השנה. עד היום רשם מיליון הורדות של שירים בסלולר ו-25 מיליון צפיות ביוטיוב. אבל להצלחה האדירה הזו היה גם מחיר לא פשוט. "בהצלחה של האלבום השני אני לא הבנתי שאני בסוג של חרדה" מודה אהרון. "הייתי סוגר את עצמי בבית קרוב לחצי שנה".

"עברתי חוויה נפשית"

בעשר השנים האחרונות, דודו בזוגיות עם יסמין גהרי, בת 25, העובדת כמנהלת קשרי לקוחות באחד מסניפי בנק הפועלים. הזוג הכיר במועדון שבו הופיע הזמר בתחילת דרכו ומאז, חוץ מפרידה קצרה לפני כשנה, האהבה פורחת. "כרגע החלטנו שהיא תגור בבית שלה, ואני בבית שלי. רק אחרי חתונה בעזרת השם" מודה דודו אהרון.
אהרון הוא אחד הזמרים החרוצים בתחום. באולפן שבביתו הוא כותב ומלחין להיטים עבורו וגם עבור אחרים, ביניהם שלאגרים כמו "אני לא בן של מלך" לקובי פרץ ו"נשבע לך" למשה פרץ. השבוע יצא לרדיו שיר שיצר לג'ולייטה, חברתו מסדרת הריאליטי המצליחה "חי בלה לה לנד". במהלך הסדרה התארח אהרון לצד חמישה מוסיקאים ים תיכוניים ישראלים נוספים בלוס אנג'לס במטרה לכבוש את הוליווד כשבפרקים הראשונים, דודו, המצליחה בחבורה, הוצג כשחצן. "יש כאלה שלא הבינו את הצחוקים שלי בתכנית. אבל אני מרוצה, עברתי שם חוויה נפשית" מודה אהרון.

אנשים, ימי רביעי וחמישי בשעה 18:50

מאמינים שהכל זה מלמעלה? בואו לדבר על זה בפייסבוק אנשים