>> כל מה שאתם רוצים לדעת פליקס חלפון

ההתחלה המזהירה בקריירת הכדורגל של פליקס חלפון לא הסגירה את האירועים שהגיעו בהמשך, אחרי ששיחק שנים רבות במספר קבוצות, בהן הפועל תל אביב ונבחרת ישראל, ההסתבכויות השונות, המאסר והשיבה למוטב גרמו לו להידחק לשוליים.

הצרות שלו התחילו כשהסתבר שהוא איש עסקים חלש במיוחד, העסק שלו במכונות שתייה קרס ואז באה שותפות בעסקת סמים, התפיסה ומאסר של שלוש שנים. הוא יצא מהכלא אך גם אז הצרות ממשיכות לרדוף אחריו, כשבשנת 2009 הוא חטף כדור ברגל ביציאה מהמועדון.

"כשבאתי לסוכן שחקנים, רון גלעדי לצורך העניין, שאמרתי לו אני רוצה לעבוד במחלקת נוער - מה הוא אמר לי? אתה לא משמש דוגמא לילדים. כאילו מה? פסלת את החיים. נגמר. בוא אני אשב בבית אסגור את עצמי, מה אתה גורם לזה שאני אחזור עוד פעם לשוליים?", הוא מספר. "ואני יכול להזהיר את אותו הילד, שהיום הולך בשוליים, להסביר לו: הלו, אני הייתי שם, נפלתי, בוא אני אראה לך תמונות מבית הסוהר אתה רוצה להיות שם? לא כדאי לך".

התחלה חדשה

בימים אלו הוא מתכנן את חתותו עם ליז אשכנזי, דוגמנית בת 28 ומתאר את רגשותיו: "אני הרבה שנים לא אהבתי. אני באמת אוהב אותה, ולא האמנתי שאוהב יותר - אני כבר גרוש הרבה שנים, ואני כבר יצאתי פה ושם וזה לא עשה לי. ברגע שראיתי אותה הרגשתי את הניצוץ". המימון לחתונה מגיע מאחד מחבריו, היות ופליקס עצמו נמצא בפשיטת רגל.

ליז, ארוסתו של פליקס, לא מייחסת משמעות מיוחדת לדברים שנאמרו מסביב. "אנשים לא מעניינים", היא אומרת. "אני זאת שהולכת לישון איתו בלילה, אני זאת שקמה איתו בבוקר. אני יודעת איזה בנאדם הוא. אני רואה אותו עם הבנות שלו, איך הוא מתייחס כאבא. כל החיים חלמתי לפגוש גבר כזה".

"השאיפה שלי היא לסגור מעגל ולחזור להפועל תל אביב, להיות שייך להפועל תל אביב" מודה פליקס. אכן, לכמה חודשים, פליקס חלפון נראה מאושר מתמיד. אך מספר ימים לפני החתונה הוא שוב מסתבך. "כרגע כמו שאתה מבין דחינו את מועד החתונה. ככל שהתקרבה החתונה כך הלחץ גבר" מספר חלפון. "אני בן אדם מאמין. מה שצריך לקרות יקרה". צפו בכתבה המלאה על פליקס חלפון

אנשים, ימי רביעי וחמישי, 18:50

כל האנשים בפרקים מלאים לצפייה ישירה