זאת לירן כוהנר. היא דוגמנית, שחקנית ומנחת תכניות ילדים. היא הוכתרה למלכת היופי בשנת 2007, אבל התאפקה ולא ייחלה לשלום עולמי. גיא גיאור, בן הזוג שלה, ויתר עבורה על התואר "הרווק" ושלף טבעת ביום הולדתה האחרון, בלונדון. היא אמרה כן. חוץ מכל זה יש לה גם חתול חמוד במיוחד. הצלחנו לגנוב אותה ממנו לכמה דקות כדי שתענה לנו על השאלון של "אנשים". 

מה עושה אותך מאושרת?
"מה שעושה אותי מאושרת זאת המשפחה שלי. ברגעים שמחים, עצובים - המשפחה שלי תמיד תהיה נקודת האור שלי. הם יגרמו לי לבכות מהתרגשות או מאהבה".

זכרון ילדות בלתי נשכח
"זכרון הילדות הכי חזק אצלי זה טיולי ג'יפים שהיינו עושים על בסיס שבועי, ישנים בשטח, לא אכפת לנו מכלום, אני נוהגת על הג'יפ, יושבת על אבא שלי... ככה אני זוכרת את הילדות שלי, בטבע".

מה היתה העבודה הראשונה שלך?
"העבודה הראשונה שלי היתה מדריכה בקייטנה, אחרי שנים שהלכתי לקייטנה הזאת. לאורך כל השנים שהייתי ביסודי, כשסיימתי החלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות. פשוט הייתי מדריכה, בגיל מאד צעיר, לילדים בכיתה א'. לא יודעת איך נתנו לי, אבל זו היתה אחלה עבודה".

מה זכור לך מטקס מלכות היופי?
"יש לי זכרון קצת הזוי ממלכות היופי, החבר שהיה לי אז בתיכון כנראה קצת חשש שלא אזכה, אז הוא הכין לי גביע עם חריטה: 'בשבילי את תמיד תהיי מספר אחת'. זה הכי זכור לי".

מהו הרגע הכי רומנטי בחייך?
"האמת שהרגע הכי רומנטי בחיי הוא כשגיא שלח לי סמס 'ערה?'. הסמס הראשון, כן. זה היה הרגע הכי רומנטי".

מה ההרגל המגונה שלך? 
"מאז שנגמלתי מכסיסת ציפורניים, אני אוכלת את העור מסביב לציפורניים. אני לא יכולה להפסיק, זה בלתי אפשרי להפסיק, ואנשים אומרים שזה פשוט דוחה... אבל לפחות מהציפורניים נגמלתי". 

מה החולשה שלך?
"תינוקות. לא יכולה להסביר את האהבה שלי אליהם, לתינוקות. אני יכולה לעצור ברחוב, לראות תינוק שהוא לא שלי, ולקחת אותו... לפעמים האמהות לא מבינות מאיפה באתי. תינוקות, זאת החולשה שלי".

מתי בכית בפעם האחרונה?
"בכיתי בפעם האחרונה כשהציעו לי נישואים. אני רגשנית מאד. לא נראה לי שיש יותר מרגש מזה. פשוט לא הפסקתי לבכות".

איזו בת זוג את?
"גיא אמר לי להגיד שאני בת זוג מהממת. אבל בגדול? אני אובססיבית, חונקת, עוטפת, אוהבת. כזאת".

מהו הרגע שאת הכי גאה בו בקריירה שלך?
"אני חושבת שהרגע שאני הכי גאה בו בקריירה הוא המעבר לעולם הילדים. לא היתה גאה ממני כשהתקבלתי לתכנית הילדים הראשונה שלי, כי זה לגמרי אני. זה מה בעצם שרציתי. אני רק רוצה להמשיך עם זה כמה שיותר". 

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק