בשנים האחרונות צדי צרפתי באמת חווה הכל - הפך לאייקון טלוויזיוני, הספיק להילחם בסרטן ולנצח וממשיך לנווט את עולם הבידור. בגיל 70 פלוס, הוא נמצא עכשיו ערב עוד עונת "מותק של פסטיבל", ילד בעצמו שחי כמו בחנות ממתקים. בסטודיו הוא מרגיש בבית, הוא מכוון כבר עשרות שנים את גדולי הכוכבים. "הוא עוצמתי, הוא בא חזק. הוא גם לוקח אותך ואומר לך איך להגיד" מספרת יעל בר זוהר, "צדי זו אהבה, באמת, אני אוהבת את צדי".

כולם אוהבים אותו אבל איכשהו הוא נשאר לבד: "כל הזמן לעבוד, לא לנוח. מפריע לי להתעסק בעצמי, עם עצמי" מודה צדי צרפתי. ואכן, הסיפור של צדי צרפתי הוא כל כך מורכב. בתמונות הסטילס מפעם הוא נראה מצוין אך בפנים מתחולל משהו אחר: "זה שאתה אומר שבצעירותו נראיתי בסדר זה נחמד, אני לא ידעתי את זה, אני גם לא יודע את זה" חושף צדי. "זה דבר שרודף אחרי. אני ביני לביני, אף פעם לא הרגשתי טוב עם עצמי. זו הבעיה אגב שירדתי מהבמה. אתה לא יכול לעלות על הבמה כשאתה לא ממש ממש אוהב את עצמך" מסביר צדי.

ילד מופנם ומלא חרדות

צדי צרפתי נולד כסדי צרפתי בצפון תל אביב למשפחה ממוצא בולגרי יווני. הוריו התגרשו כשנה לאחר לידתו ואביו התחתן בשנית כשהיה כבן 4. "הבית לא היה פשוט" מודה צרפתי. "גדלתי עם אימי, שזו לא האישה שילדה אותי אבל זו האישה שאני קורא לה אמא. השנים הראשונות לא היו פשוטות ביני לביני, הייתי ילד מאוד מופנם, מלא חרדות. בגיל מאוד צעיר היה איזה סוויצ'".

כילד, הוא שר באודישן בפני הבמאי האגדי יוסף מילוא את 'מעוז צור ישועתי' ומתקבל ברגע. "נקודת מפנה בחיי זו חווה אלברשטיין, בגללה במקצוע. היא זו שגרמה והשפיעה" מודה צרפתי. הערב שביים צדי לאלברשטיין היה הפעם הראשונה בה היה אחראי מאחורי הקלעים למופע ומאז כל הגדולים עברו תחת ידיו. "הגעתי פתאום לעולם הבידור, עולם אחר, עולם קסום בדרכו שלו. בוא נגיד שחמישים אחוז ממה שעשיתי אני לא אוהב ולא אהבתי אבל כיוון שהיית מוכרח לעשות כדי לשרוד" חושף צרפתי.

על מרגול וכוכב נולד
"הדבר שהכי הפחיד אותי בחיים זה להיות מול מצלמה. לדבר בלי טקסט כתוב" מודה צרפתי על חווית כוכב נולד. "אני לא מתחבא, אני לא חושש לחשוף אבל אני לא אוהב לחשוף" מסביר צדי צרפתי. "היום פחות אכפת לי, אני לא מגיע הביתה ומקליט מה שקורה וחושש ממה שאמרתי ואיך אמרתי. כוכב נולד הרגיעה אותי ביחסים שלי עם עצמי".

"הבעיה של מרגול זה הפה של מרגול, היא מודעת לזה ופעם אמרה בעצמה 'צריך איזה כדור בראש כדי לסגור לי את הפה. היא אחת שאין לה מסננת ואומרת כל מה שעולה לה לראש. בדרך כלל זה בסדר אבל מידי פעם..." מודה צרפתי.

אנשים, ימי רביעי וחמישי בשעה 18:50