בשבוע האחרון, גולשי mako הצביעו עבור הפוליטיקאי שעשה להם את השנה. אל המקום הראשון בסקר הגולשים הגיע שר התחבורה ישראל כ"ץ עם 15% מכלל ההצבעות. אחריו במקום השני, ראש הממשלה בנימין נתניהו עם 11% מההצבעות ובמקום השלישי חבר האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד עם 10% מההצבעות. במקום האחרון בסקר הגולשים, יושב ראש האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג עם 2 אחוזים מההצבעות בלבד.

עוד בסיכום השנה בפוליטיקה של "אנשים":

בשנה האחרונה נראה שהפוליטיקאים שלנו בחרו להעמיק את הקשר שלהם עם הבוחרם בדרכים מגוונות ביניהן פוסטים, סרטונים וציוצים ברשתות החברתיות. לקראת משדר סיכום השנה המיוחד של "אנשים" בפוליטיקה, הנה דירוג חמשת הציוצים הגדולים של השנה של "אנשים":

במקום החמישי - ח"כ בצלאל סמוטריץ' ממפלגת "הבית היהודי" עם הציוץ שבו הביע תמיכה בהפרדה בין נשים יהודיות לערביות בחדרי הלידה.

במקום הרביעי - ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת עם ציוץ שנכתב בתגובה לשר נפתלי בנט. במהלך גל השריפות ברחבי הארץ, צייץ השר בנט את הציוץ הבא:

בתגובה לאותו ציוץ, במהלך ההצפות בתחילת חודש זה, צייץ הח"כ טיבי את הציוץ הבא ונכנס למקום הרביעי בדירוג:

במקום השלישי - חילופי ציוצים בין שר החינוך לשעבר גדעון סער, שר החינוך הנוכחי נפתלי בנט והשר לביטחון פנים גלעד ארדן. סער בירך את השר בנט על תוצאות המיצ"ב ובתגובה זה הודה לו בחום ואף בירך את בת זוגו של סער, גאולה אבן על התצטרפותה לתאגיד השידור.


צפו בדירוג המלא מתוך משדר סיכום השנה בפוליטיקה של "אנשים" ששודר הערב ב-18:50 בקשת, ערוץ 2.