"הגעתי לאן שהגעתי בעבודה קשה, ולעיתים גם בהפעלת מרפקים", מנסה יצחק הרצוג לשבור את תדמית ה"חנון" שדבקה בו, "למה מתפלאים, כי יש לי קצת בייבי פייס?", הוא מופתע. "גם במיתרי הקול אני לא מתבייש. יש לי קצת אלרגיות כמו כל ילד ישראלי שגדל פה, ולפעמים זה משפיע על הקול", הוא מגיב על העניין שעוררה העובדה שהוא הולך למדריכת קול.

"ב'נאום המהפך' קצת נסחפתי, הסתכלתי על הועידה והיו שם אנשים יותר מבוגרים, הרגשתי שחייבים להעיר אותם קצת", הוא צוחק. אז הוא אולי הגזים קצת עם הרטוריקה שבנאום, לטענתו, אבל הרצוג אכן מאמין שישראל בדרך למהפך: "המהלך המשותף עם לבני היה מכונן, בן לילה הפכתי להיות אלטרנטיבה לבנימין נתניהו, ואני מציע לכל המפלגות, בכל הספקטרום, ממרצ ועד ליברמן, לבוא ולהיות שותפות למעשה גדול".

אם תקים ממשלה, מה אתה מתכוון לעשות?
"אני רוצה להגיד לעם הפלשתיני שאפשר לדבר, הם יצטרכו לבחון את עצמם האם הם מסוגלים, ואם לא – אין רחמים, מלחמה נגד הטרור ללא פשרות. אבל תנו צ'אנס".

"אין ספק שגם אבו מאזן אכזב לא פעם, אני מאוד נפגעתי גם מהדברים שהוא אמר באו"ם וגם מהפעילות שלו. אבל צריך להכיר בעובדה שהוא שם", הוא אומר, "צריך לחשוב, צריך להפעיל את הליגה הערבית, לצדנו גם מצרים וגם ירדן שעובדות איתנו טוב, למה שלא נקים איתם קואליציה וננוע לתהליך שלום בגיבוי בינלאומי. יש לזה קשר ישיר לפרנסה ולרווחה של כל בני האדם פה".

"אנשים" - ימים א'-ג' ב-18:50

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק