את זוכרת את הפגישה אצל הרופא שהודיעו לך שיש לך ניוון שרירים? "זו הייתה פגישה אצל ניורולוג בתל השומר, שאמר לי 'את תשבי מתישהו על כסא גלגלים'. זה לא ממש עניין אותי. אמרתי לו אוקיי תודה. תקראי לזה הדחקה תקראי לזה המשיך בחיים", היא אומרת, "יש שתי ברירות. האחת היא לשבת בבית ולרחם על עצמך ולהגיד איך זה קרה וזעקות שבר. ויש את האופציה השניה שהיא נשמעת לי, לא יודעת, טובה יותר, לא ממניעים של אני אהיה גיבורה אלא פשוט מן כזה "עזבו אותי אני רוצה לחיות את החיים שלי". אז החלטתי לחיות את החיים שלי".

קארין אלהרר נולדה לפני 35 שנה בחולון למוטי וקולט, בעלי מספרה. בת בכורה ולה שני אחים, דניאל ושרון. "הייתה לי ילדות מאוד טיפוסית. המון חוגים פעילויות. הייתי אקטיבית, עד גיל תשע. בגיל תשע נודע לי ולמשפחה שאני חולה במחלת ניוון שרירים. כולם חושבים 'מה, בטח התהפך העולם ושבר וזעקות וכאלה', אז יכול להיות שהיו כאלה ואני לא זוכרת. אני מניחה שעברו על ההורים שלי  ימים פחות נעימים".

אחרי התיכון נרשמה אלהרר ללימודי משפטים ובסופם המשיכה ללמוד ללימודי תואר שני. את השנה האחרונה לתואר השני העבירה בוושינגטון, שם התמחתה בזכויות אדם. כששבה לישראל החלה לעבודה בקליניקה המשפטית לזכויות אנשים עם מוגבלות ומונתה למנהלת המערך. "אז בעצם הכרתי את יאיר לפיד", היא מספרת, "דרך הרב שי פירון. דיברנו על עולמם של אנשים עם מוגבלויות שזה נושא שהוא מכיר. אני גיליתי אדם מקסים. הוא בחור עם הבנה חברתית אדירה".

גם בתחום הזוגי אלהרר לא נותנת לנכות להגביל אותה ונרשמת לאתר היכרויות. "הכרתי את בעלי דרך אתר היכרויות. הוא פנה אליי ושאל אותי אם הוא יכול להתקשר. אמרתי לו "רגע לפני שאתה מתקשר, אתה יודע, קראת את הכרטיס? אני על כסא גלגלים. אז הוא שכן ושהוא יודע ושהוא עדיין רוצה להתקשר. דיברנו, יצאנו, ומאז הכל היסטוריה". שנה וחצי אחרי שיחת הטלפון הראשונה, ירון הרטשטיין, בן 33, בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים הציע לקארין נישואים. "הייתה חתונה מאוד יפה, הרב שי פירון קידש אותנו, ובירך אותנו יאיר לפיד".

בעוד שבועות ספורים תגשים אלהרר עוד חלום ותהפוך גם לאמא. "אני מרגישה בסדר. לא יודעת איך אמורים להרגיש. תמיד חלמתי להיות אמא. אני באופן אישי מעריצה אמהות עובדות עוד מלפני שאני שיניתי סטטוס בעניין הזה. זה נראה לי סוג של ג'אגלינג מטורף. להיות טובה גם בעבודה וגם אימהית עם בית חמים. זה נראה לי עניין. אבל נעבור את זה כמו כולם".