>> הדרך לפסגה של אסי עזר

אסי עזר הפך בימים האחרונים לשגריר ישראל בארצות הברית לפחות בכל מה שקשור לחיי הקהילה הגאה בישראל. מסע ההסברה שבו משתתף עזר נפתח בבוסטון עם הקרנה מיוחדת של סרטו החושפני בו הוא מתאר את התהליך שעבר כשיצא מהארון. מכאן ינדוד עם סרטו במשך חודש בין תיכונים ואוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית.

אבל גם האירוע הזה שאמור להטיף לסובלנות מעורר מחאה - במהלך ההקרנה בבוסטון נערכה מחוץ לאולם הפגנה נגד ישראל. עזר התייחס להפגנה בחשבון הטוויטר שלו וצייץ: "הפגנות של חברה פרו פלשתינאים מחוץ להקרנה. שוחחתי עם חלק מהמפגינים. היה די דמורקטי". ובעצם זה כל העניין.

הקונסוליה הישראלית בבוסטון ביקשו להראות את ישראל האחרת, לא זו שמשתקפת ממהדורת החדשות אלא זו הפלורליסטית והחופשית לכאורה בכל מה שקשור לזכויות ההומואים והלסביות. אבל למי שהפך לאחד מנציגיה הבולטים של הקהילה יש בטן מלאה על הממסד הישראלי.

"העובדה שאני לא יכול להתחתן פה עם אני רוצה מעצבנת אותי" מודה אסי. "העובדה שכשאני רוצה לעשות ילד, הדבר הכי בסיסי והכי קדוש והכי יפה, הם לא רוצים לתת לי. מסרבלים עם בירוקרטיה ושולחים אותי להודו" הוסיף.

אך לא הכל שחור בארץ הקודש, "יש את הצד הזה שהוא פחות יפה ויש את הצד השני, שכשאתמול נסעתי באוטו וראיתי שתי בחורות הולכות ברחוב יד ביד ואמרתי יאללה איזה כיף" הודה אסי עזר.

זינוק מטאורי בצבעי הקשת

אסי עזר נולד לפני 32 שנים בחולון, הצעיר בין שלושה ילדים. מגיל קטן חלם להיות שחקן, אבל רק אחרי שירות במשטרה הצבאית זכה להגשים את החלום - תחילה כמנחה בתוכנית נוער אינטרנטית עד שבשנת 2004 נבחר להנחות בתכנית הנוער "אקזיט" יחד עם מלי לוי, יעל גולדמן ועפר שכטר. מהרגע הזה החלה הקריירה שלו לנסוק.
שום דבר לא מנע את הזינוק המטאורי של אסי עזר שבשנים האחרונות אי אפשר לפספס אותו על המסך  כמנחה האח הגדול לצד ארז טל וכמוביל התכנית הטלוויזיה "שלוש". אבל כמי שמנסה למצוא זוגיות בטלוויזיה עבור אחרים עדיין מחפש את האהבה הגדולה של חייו. "אני מאוד מקווה שאני אמצא שם בחור יהודי טוב. יש איזה בחור במיאמי שהיכרתי לפני כמה שנים ואני נורא מתרגש שאני הולך לפגוש אותו שוב. אני נורא מקווה שאולי הפעם יצא משם אהבה" חושף עזר.

באפריל 2005 יצא עזר מהארון בראיון חושפני ומאז המשיך לצבור השפעה ופופולריות. בשנת 2009 אפילו הוכתר כאחד ממאה ההומואים והלסביות הכי משפיעים בעולם על ידי המגזין האמריקאי "OUT".

בשנה שעברה, בעקבות הרצח בבר נוער,  ביים את הסרט האישי "אמא ואבא, יש לי משהו לספר לכם", על תהליך היציאה מהארון. "הסרט הפך להיות להמון אנשים לסוג של עזרה ראשונה" מספר עזר.

>> ליבי רן חולם על חתונה

אנשים, ימי רביעי וחמישי בשעה 18:50