זאת בהחלט הייתה שנה סוערת וגדושה בגזרה הרומנטית של דודו אהרון (29). לאחר שסיים את פרק "הרווק" בחייו וחתך את הקשר עם הזוכה הגדולה של הריאליטי, נטע דנינו, מיהר אהרון לחזור לזרועותיה של האקסית עידן צור, מה שהוביל חרושת של צקצוקים, שטענו שדודו וצור היו ביחד גם במהלך התוכנית.

"שמעתי כל מיני שמועות שצצו, ולשמועות האלו אין שחר בכלל", מתייחס אהרון לראשונה לכל העניין בראיון מיוחד לתוכנית "אנשים" (הערב 18:50, ערוץ 2). "אני יכול להגיד שחווית 'הרווק' תלך איתי לכל החיים. באתי שלם והמצפון שלי נקי. באתי למצוא אהבה וזה לא צלח. כנראה שזה לא התאים. לא אני בחרתי את הבנות האלו, יש הפקה. יצא שהגעתי לסיבוב שני עם עידן".

בהמשך הראיון הוא מתייחס לטענות של דנינו כי הוא לא באמת בא לחפש אהבה בתוכנית. "זכותה לכעוס והיא יכולה גם לשחק אותה כעוסה", הוא אומר.

מי שגם מגיבה על הפרשה לראשונה, היא בת הזוג עידן, שמתייחסת לדברים בנחרצות: "זה מגוחך כי ממש לא היינו ביחד באותה תקופה. אני הייתי בארצות הברית באותה תקופה במשך חודשיים-שלושה וגם יצאתי עם אנשים אחרים באותו הזמן. זה היה מגוחך לגמרי שהיא אמרה שאני והוא היינו ביחד כי זה לא היה ולא נברא וכל אחד המשיך בדרך שלו ויצא לנו להיפגש. זה לא היה מתוכנן מראש שעכשיו ניפרד ונחזור. זה הכל מלמעלה". 

>> אסף הרץ והדוגמנית שלומית מלכה ביחד

mako בידור בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם ובגוגל +

אין תמונה
עם עידן. ייגמר בטבעת?

נטע דנינו, הרווק, בהפקת אופנה (צילום: ורד אדיר)
דנינו. השתכנעת? | צילום: ורד אדיר