בשנת 2010 קיבל אלעד צרפתי טלפון. הציעו לו להצטרף לחברה לא מוכרת שעוסקת במערכות בטיחות לרכב. הוא לא דמיין לעצמו ששבע שנים מאוחר יותר אותה חברה, מובילאיי, שהיום הוא המשנה למנכ"ל שלה, תמכר לאינטל בסכום עתק של כ-15 מליארד דולר.

ב-2016 מספר הנפגעים בתאונות דרכים עלה ביחס לשנה שלפני. "העלייה היא בשל הסחות דעת", מספר לנו צרפתי. "אנחנו לא מרוכזים בנהיגה. רוב הנהגים שנראה עכשיו ברמזור עסוקים בטלפון. כשאתה לא מרוכז בכביש, יכולת שלך הניתוח יורדת. אם הייתי דרוך כל הזמן על הכביש, לא הייתי צריך מערכות עזר".

"אם מחר בבוקר כל הרכבים היו אוטונומים זה היה אידיאלי כי במצב כזה רכב מדבר עם רכב, כולם מתנהגים לפי החוקים, מה שלא קורה בדרך כלל". ומהו עתיד התחבורה בעולם? צרפתי מגלה לנו שתקופת המעבר הזאת בין רכבים אוטונומים לרכבים שנוהגים על ידי בני אדם תיקח כמה עשורים, אבל אין ספק שיש לנו למה לצפות.