ימים לא קלים עברו על רוית אסף, שרק לפני מספר ימים חשפה כי נאלצה לעבור ניתוח דחוף בעקבות דליפה בשתלי סיליקון ששימשו אותה במשך 18 שנים (מאז עברה לראשונה ניתוח להגדלת החזה).

השיתוף מצד הדוגמנית לשעבר וכוהנת הביוטי בהווה הצליח להפתיע רבים, שכן היא לא ידועה כמי שמרבה לדבר על חייה הפרטיים, אך בראיון שנתנה הבוקר ל"פאולה וליאון" (קשת 12) היא הבינה כי העלאת המודעות בנושא היא מעל לכל.

"הייתה לי התלבטות אם לשתף את הפוסט הזה כי בדרך כלל אני לא חושפת דברים כל כך אישיים, אבל אז הבנתי שזה חשוב. חשוב להעלות מודעות בקרב נשים שעברו ניתוח כזה וגם לעודד ללכת להיבדק", סיפרה לשניים.

View this post on Instagram

A post shared by Ravit Asaf - רוית אסף (@ravit_asaf) on

"שתלי סיליקון זה לא לכל החיים, זה מצריך תחזוקה. אני עשיתי את הניתוח הזה לפני 18 שנים ובמהלך השנים עשיתי כל הזמן בדיקות שגרתיות. וגם עכשיו, אלא שהפעם ראו חשש לקרע בשתלים בגלל דליפה של הסיליקון ליד בלוטות הלימפה".

"משם מיד הרמתי טלפון לרופא והיה ברור שאני נכנסת לניתוח להחליף", ממשיכה אסף, "השתלים היו לא תקינים מבלאי. לשמחתי, הגעתי בזמן ולכן הניקיון מסביב יותר פשוט. זאת הסיבה שהעליתי את הפוסט ושיתפתי במשהו שגם הסביבה הקרובה שלי לא ידעה עליו, צריך לבדוק".

איך ההתאוששות?

"אני ארבעה ימים אחרי ניתוח. קמתי בבוקר ואמרתי שכיף להתאפר ולצאת. הייתי בהתאוששות במיטה".

זה ניתוח כואב?

"היות וזאת לא פעם ראשונה אז הכאבים לא כאלה משמעותיים אבל זה בכל זאת ניתוח. הכי חשוב ללכת להיבדק".

View this post on Instagram

A post shared by Ravit Asaf - רוית אסף (@ravit_asaf) on