הבוקר אירחו פאולה וליאון שלושה זוגות עם הצעות נישואים מקוריות: שי שושן, שעצר פסטיבל מוזיקה שלם כדי להציע לחברתו אורטל סבח; וובה אורמן, שעשה לזוגתו הפתעה מטורפת בפריז - ונועה נדב, שבן הזוג שלה ליאב הלך על הצעה שיש בה המון סיכון. "הוא פשוט הביא לי הזמנה, סגר תאריך, סגר אולם ופשוט אמר לי: את מוזמנת. לא הייתה לי ברירה אלא להסכים".

אורטל ושי בילו באחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים בבלגיה, כששי עצר הכל ושלף טבעת. "הייתי הכי מופתעת בעולם, אפילו אפשר לראות שאני לבושה לא משהו באותו הרגע, לא ציפיתי", סיפרה אורטל. שי סיפר איך החביא את הטבעת מתחת לבגדים וארגן את הכל בעזרת חברים: "היינו שם 70 ישראלים, באמצע המסיבה השתלטנו, כל הקהל שהיה שם ראה. החבר'ה מחו"ל ראו שהולכת להיות הצעת נישואים, אז הם עזרו".

אופק, צעירה ישראלית שטיילה עם חברות ליד מגדל אייפל, הופתעה כאשר סנטה קלאוס שעבר שם כרע לפתע ברך והציע לה נישואים – זה כמובן היה בן הזוג שלה, וובה. "אנחנו כבר שבע שנים יחד, אמרתי שהגיע הזמן. חשבתי איך אני עושה את זה בדרך מקורית, אני תמיד אוהב לחשוב מחוץ לקופסא", סיפר וובה על הרעיון, "באותו זמן בערך אופק אמרה לי שהיא טסה עם חברות לכריסמס לפריז. תמיד היא חלמה שאציע לה בפריז. אמרתי אוקיי, זה הזמן שלי".

אופק עצמה מגלה שלא זיהתה שמדובר בבן זוגה, ולא חשדה בכלום: "עד השניה האחרונה לא זיהיתי שזה הוא, רק כשהוא הוריד את הזקן. הלם. בכי של אמה'לה. עשר דקות לפני זה אמרתי לחברה שלי שזה החלום שלי שהוא יציע לי כאן. זה מטורף".

צפו בראיון המלא מתוך פאולה וליאון

>> צליל מיתר: החתונה המתוקה של סימונה ומארק