יממה אחרי הוידוי של קרן פלס, הבוקר (ג') ב"פאולה וליאון" (רשת 12), פאולה רוזנברג החליטה לספר מה היא מרגישה כשמעירים לה על מבנה הגוף שלה, אפילו אם מדובר במחמאה.

"בשנים האחרונות 'את נראית טוב, רזית' הפכה להיות המחמאה האולטימטיבית. למה?" מוחה מגישת הטלוויזיה, "למה צמצום הגוף כמדד לאושר הפך להיות הדבר הכי חשוב שיש?"

"הערות על רזון ועל השמנה, שתיהן לא לגיטמיות ומעידות על חודרניות למרחב הפרטי... כשאני נמצאת באירוע, אני שומעת סביבי בעיקר נשים, שמחמיאות אחת לשניה ב:' יואו! איזה רזה את נראית היום!', 'הג'ינס הזה עושה אותך חצי'".

View this post on Instagram

A post shared by PAULA ROSENBERG (@paularosenberg) on

ואז החליטה הנטורופתית הכוכבת לקחת את דבריה לכיוון הקצת יותר אישי, ודיברה על מבנה הגוף שלה ועל ההערות שהיא מקבלת מהסביבה: "אני לא יודעת אם שמתם לב, אבל יש לי מבנה גוף אנדרומופי. מבנה גוף שנוטה יותר לאגור שומן... הוא יותר מעוגל, המטבוליזם יותר איטי, יש חזה יותר גדול, אגן יותר רחב".

"יכול להיות שכשאתם אומרים למישהי שהיא השמינה, היא בכלל נמצאת ב'סט פוינט' שלה, בנקודה שהכי נכונה עבורה. ושכל ניסיון שלה להשיל במשקל יוביל אותה לדיאטות שיובילו לאנרגיה ירודה... אתם שולחים אישה אנדרומורפית להילחם בנתונים הבסיסיים שלה - והתוצאה היא שנאה עצמית, והתמכרות לדיאטות"

אבל בזמן האחרון כולן רוצות מבנה גוף אקטומורפי - הן רוצות להיות רזות וארוכות. אבל כמה אחוז מאוכלוסיית הנשים הוא כזה? שניים עד שלושה אחוזים"