איזבלה גניש היא מאמנת כושר שסבלה בעבר מהפרעת אכילה, והיום מתרכזת בהעלאת המודעות ומקדמת אג'נדה של דימוי גוף בריא. לפני מספר ימים פרסמה גניש בעמוד האינסטגרם שלה פוסט אמיץ וחושפני, בו הצמידה זו לצד זו שתי תמונות, וכתבה: "שמונה שנים מפרידות בין שתי התמונות האלו. זו אמנם אותה בחורה ואותו בגד ים, אבל היום הבחורה הזו במקום שונה לגמרי".

הבוקר התארחה גניש בתכנית של פאולה וליאון וסיפרה להם על התהליך שעברה. "בצבא סבלתי למשך שנה מהפרעת אכילה. זה התחיל מאוד קליל, הייתי בטירונות ובלי להתכוון רזיתי", אמרה, "התגייסתי בפסח ולא היה מה לאכול. פשוט אכלתי כל היום פריכיות גבינה וביצים. הגעתי הביתה אחרי שבועיים בערך וראיתי שאני נורא רזה ומאוד אהבתי את זה. רזיתי בצורה יפה". 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Isabella Genish | Women’s FIT (@isabella.genish)

איזבלה החלה לקבל פידבקים מהסביבה על הרזון: "אמרו לי 'וואו, את נראית טוב, מה עשית?'", סיפרה, "מאוד התאהבתי בעניין הזה ולקחתי את זה לקיצון. הייתי מחכה להגיע מהצבא כמו מטורפת רק כדי לעשות אירובי של שעות בבית. הייתי נזהרת מכל דבר שאני אוכלת. הייתי אוכלת מאוד מדויק ודברים מאוד מסוימים, לא מכניסה דברים שהם לא בריאים".

אחרי שנה וחצי של חיים בצל ההפרעה, שני אירועים שינו עבור גניש את המסלול שלה. "כשאבא שלי ראה אותי בפעם הראשונה עם בגדים קצרים, הוא הסתכל עליי ואמר 'אני רואה אותך ואני רוצה לבכות', והלב שלי נשבר לרסיסים. הדבר השני שקרה הוא שנרשמתי למכון כדי לרוץ ולהמשיך את ההפרעה, ונתקלתי במקרה בחדר כוח במכון. אני תחרותית וזה נראה לי מפתה, אבל הבנתי שאני לא יכולה להרים משקולות בכלל כי אני מאוד רזה וחלשה. הייתי עייפה תמידית, אנמית, הייתי שבר כלי".

איזבלה הצליחה לצאת מההפרעה ולחזור לחיות אורח חיים בריא ומאוזן, והיום היא מאמנת נשים ושמחה להיות אוזן קשבת. חשוב לה במיוחד להעביר את המסר שהרשתות החברתיות מוכרות תמונה לא מציאותית של הגוף הנשי: "האינסטגרם זה עולם השקר", היא אומרת, "אני מנסה להיות כמה שיותר אותנטית. אני מראה בסרטון את הנפיחות בבטן שלי במהלך היום ואני מראה שזה לא נורמלי להישאר עם בטן שטוחה כל היום. אנשים אוכלים ושותים, אנחנו בני אדם".

צפו בראיון המלא מתוך פאולה וליאון