שלג בירושלים זה תמיד דבר מרגש שמביא אחריו גל של מטיילים שמחכים לצפות במחזה המשוגע הזה. אחד מבין אלו הוא מנחה "חי בלילה", נדב בורנשטיין, שיצא למסע של שש שעות באמצע הלילה כדי להגיע לשלג שנערם בירושלים ולטייל שם יחד עם משפחתו.

על המסע לעיר המושלגת, הוא סיפר היום (חמישי) לפאולה וליאון, ומדובר בסיפור לא שגרתי שכלל המון אמביציה מצידו של בורנשטיין, וככה הכל התחיל: "כפיר התקשר אליי אתמול בצהריים ואמר 'נוסעים לירושלים', ואמרנו שנעשה מבצע. מבצע ראשון היה למצוא חדר והצלחנו, מבצע שני, כפיר עלה לבד בצהריים עם הבנות ואני אחרי השידור של חי בלילה". ב-23:30, בורנשטיין הבין שהכבישים חסומים והדרך לירושלים לא אפשרית, אבל נהג המונית חיכה לו כבר בחוץ והוא החליט לקחת סיכון ולנסות את מזלו. 

"הגענו לכביש 443, המשטרה סגרה את הכביש, אמרתי לשוטר 'אני פונה ללב שלך'", סיפר בורנשטיין. "השוטר אומנם לא נתן להם לעבור, אבל נהג המונית המקומי החליט למצוא דרך חלופית ונסע לכיוון נס הרים. השעה הייתה כבר 2:30, השלג נערם על הכביש, כל הרכבים עצרו בצד, אבל בורנשטיין לא וויתר, הוא החליט שהוא מגיע לבנות שלו בכל מחיר. הנהג הציע שוב לשנות כיוון והפעם – לרכבת. 

3:30, בורנשטיין עלה לרכבת, שעה אחרי הוא הגיע לירושלים וירד באמצע שום מקום. הוא לבד, בלי אמצעי תחבורה ועד למלון הייתה לו הליכה של 55 דקות. "אני מתחיל לצעוד, אמרתי לעצמי 'מה אני אעשה?', כולי ספוג במים, עצוב, ופתאום אני רואה אוטו, סימנתי לנהג והוא עצר". הנהג שעצר לו היה בדרכו לחלץ זוג קשישים שנתקעו בסופה ובהתחלה לא הסכים להעלות את נדב, אבל הוא התעקש: "תכניס אותי לאוטו, ניסע לזוג קשישים, אחרי זה תזרוק אותי איפשהו".

אחרי שעות על הכבישים, הוא הגיע ליעד. "ב-5:30 אני מחבק מרחוק את השוער של המלון, מעולם לא שמחתי יותר להגיע למקום. עשיתי מקלחת של כמעט 45 דקות כדי להפשיר. הלכתי לישון, 12 דקות אחר כך הבת שלי קופצת על המיטה ואמרת 'אבא נדבי הגיע'". ועל זה נאמר – אב השנה.