מגישי הטלוויזיה פאולה וליאון רוזנברג לוקחים חלק בקמפיין להעלאת המודעות לאלימות נגד נשים, במסגרתו הוצבו הבוקר (שני) תמונותיהם על גבי שילוטי ענק בצמתים ראשיים ברחבי הארץ. את הקמפיין השיק מיזם "הבושה עוברת צד", שיזם בעבר תלייה של שלטי חוצות נגד גברים שהואשמו במעשי אלימות נגד נשים. "בחרנו שלא לשים הפעם במרכז את תמונתו של הפוגע או את זו של הקורבן", סיפרה יעל ורד, מנהלת השיווק והיזמית של הקמפיין, "אלא להעביר באמצעות זוג פרזנטורים את המסר כי מדובר באחריות של כולנו כחברה".

לדברי ורד, לא צריך להיות אישה כדי לרתוח על הרצח של מיכל סלה ועל ניסיון הרצח של שירה איסקוב. "ברור לכולם כי מקרי קיצון מסוג זה אינם מייצגים את כל הגברים ואף עושים להם עוול. מבחינתי, לא מדובר בתחום מגדרי בכלל, אלא במשהו הרבה יותר בסיסי - חיי אדם, בגוף או בנפש".

שלט חוצות

המיזם "הבושה עוברת צד" נשען כולו על מימון המונים וסיוע מתורמים. בימים אלה הוא יוצא לגיוס חדש להמשך פעילות גם בשנה הבאה. כל מטרתו היא לממן שלטי חוצות ומדיות נוספות, סיוע משפטי, פעילויות חברתיות ותמיכה בנפגעות. לפרויקט התנדבו גם חברת השילוט נור, הצלם גולי כהן והארטדירקטור תומי קלמנטס.

 יום המאבק הבין לאומי למניעת אלימות נגד נשים ייערך ביום חמישי השבוע. לתרומה למיזם מימון ההמונים: https://beactive.co.il/project/66106