שיר לגזיאל היא אמא לחמישה שמתחזקת את אחד חשבונות האינסטגרם המסקרנים ביותר בארץ – עם כמעט 40,000 עוקבים ודימיון מסוים לקים קרדשיאן, שיר מעלה תמונות פרובוקטיביות ובלי מרוטשות שלה – ולא מתכוונת להתנצל.

"אני חושבת שגוף של אישה זה דבר אלוהי ויפה", אמרה שיר לפאולה וליאון הבוקר, "אם העולם היה משנה את המחשבה, ולא שופט בנאדם על פי התמונות או הלבוש שלו, הכל היה נראה אחרת".

View this post on Instagram

A post shared by שיר לגזיאל (@shirlagziel) on

הסיפור של שיר הוא למעשה סיפור של התמודדות, החלמה וקבלה עצמית: בגיל 11 חלתה באנורקסיה. "לא תמיד קיבלתי את הגוף שלי", סיפרה, "בגיל צעיר, כשאחות בית הספר עשתה משקלים לתלמידים, היא אמרה לי שיש לי עודף של קילו. זה היה בגיל 11, ואני אמרתי לעצמי שאני לוקחת את עצמי בידיים ומראה לכולם שאני יכולה וכולם יראו איך אני יורדת במשקל. לא הייתי שמנה אף פעם, אבל מאותו הרגע לא יכולתי להסתכל על עצמי במראה. הפסקתי לאכול, עשיתי ספורט בחדר בתדירות גבוהה. הייתי בצום, יכולתי לאכול מלפפון ביום. הבראתי בגיל 16".

בגיל מאוחר יותר עברה ניתוח השתלה בישבן שלא צלח. "זה הזדהם והוצאתי את השתלים. הייתי בסכנת חיים, טיפול נמרץ זה טיפול מאוד מורכב שכרוך בהרבה סיכונים. אני לא נגד ניתוחים פלסטיים, אבל צריך להיזהר. לחשוב טוב מאוד אם לעבור ניתוח שהוא לא כל-כך דחוף, ולקחת בחשבון את הסיבוכים והסיכונים, במיוחד בניתוח כזה שהוא מאוד מסוכן".

לשיר יש ילדים בני 8,7,5,4 ו-3. "אני גאה להיות אמא לחמישה ילדים מקסימים. אני גאה להיות אישה, אני מאמינה בעצמי וגאה במי שאני, אני שלמה עם עצמי ועם הגוף שלי. זה שאני אמא זה לא אומר שאני צריכה להסתיר את הגוף שלי. כל ילד בעולם ירצה שאמא שלו תהיה מאושרת ושיהיה לה טוב עם עצמה, ולכן אני האמא הכי טובה בשבילם".

צפו בראיון המלא מתוך פאולה וליאון