מה שקרה לדרור פלטין יכול בקלות להיקרא הסיוט של כל צנחן. ברגע האמת, פלטין לא הצליח לפתוח את המצנח בגלל ידו הפרוקה ומה שקרה מאותו רגע הוא בעצם הוא הנס שלו. הערב ב"אחד למיליון" (21:45, ערוץ 12), נסלי ברדה חוזרת עם פלטין אל הרגע הקריטי הזה שבו ניצל באופן כמעט פלאי. 

"אני מנסה לפתוח את המצנח עם יד ימין", משחזר פלטין בקטע מתוך התוכנית שתשודר הערב אחרי "דייט ראשון", "את המצנח פותחים מאחור למטה, והיד לא מתפקדת, פרוקה. ואז אני מתחיל גם להתגלגל באוויר, ובשלב הזה אני יודע מה לעשות - אתה מותח את כל הגוף חזרה עוד פעם, מתיישב על האוויר ומתחיל הכל מהתחלה. כשאני מנסה לעשות את זה אני לא מצליח".

מי שצנח יחד איתו גם תיעד את רגעי האימה: "אני רואה שהוא בבעיה, ואני מדבר אליו ואומר לו 'תפתח את המנצח' ואני לא מבין שהוא פשוט לא מסוגל". על הרגעים האלו שבהם היה בין שמיים לארץ פלטין מספר: "הסיוט של כל צנחן זה שתהיה לך בעיה ולא תצליח לפתוח את המצנח, והנה הסיוט קורה לי. אני רואה את העולם מסתובב, וכשאתה באוויר אתה בעיקר מרגיש, זה 200 קמ"ש, והאדמה מתקרבת. יש את השנייה הזאת שאני מבין שאם עכשיו אני לא הולך לרזרבי, אני מתרסק". התיעוד המלא מהצניחה הדרמטית ישודר הערב ב"אחד למיליון".

אם גם לכם יש סיפור כנגד כל הסיכויים סיפור של  ״אחד למיליון״ התקשרו אלינו ל-054-6107799

"אחד למיליון" עם נסלי ברדה: רביעי בקשת 12, מיד אחרי "דייט ראשון"