התוכנית "אחד למיליון" כבר התחקתה אחר לא מעט סיפורים יוצאי דופן, ניסים מופלאים וצירופי מקרים מטורפים – אבל הסיפור שיעמוד במרכזו של הפרק שישודר הערב, אחרי החדשות בקשת 12, הצליח להפתיע גם את המגישה והעיתונאית נסלי ברדה בעצמה.

במרכזו של הפרק עומדת תמונה אחת שהצליחה לחזות גורל שהתרחש עשרות שנים לאחר שהיא צולמה. הסיפור הוא למעשה סיפור אהבה חוצה גבולות שמתחיל מעבר לים – ונמשך כאן אצלנו בישראל. הבוקר התראיינה נסלי ברדה לתוכנית "חדשות הבוקר" וסיפרה מעט על מה שצפוי לנו.

"זה אחד מהסיפורים הכי מטורפים שהגיעו אלינו, כשאנחנו שומעים אותו אנחנו מתקשים להאמין. הסיפור הזה מתחיל עשרות שנים אחורה בפינלנד. בלב הסיפור יש תמונה אחת גנובה, ילדה קטנה שגונבת תמונה, שומרת אותה כל השנים איתה ולא יודעת שהתמונה הזו בעצם חוזה במדויק, אחד לאחד, את העתיד שיקרה שנים רבות אחר כך", הסבירה ברדה, "היא בעצם חוזה את הגורל שלה באופן ששמט את הלסתות שלנו".

בקטע מתוך הפרק נראית מישל, העומדת במרכז הסיפור, מספרת על אותה תמונה גורלית: "כנראה היה איזה משהו בתמונה שהזכיר לי משהו, שזה היה מוכר לי מאיזה מקום. הוצאתי את התמונה שהייתה לי כל השנים האלה בכיס, בארנק, ובשנייה שאני פותחת, אני בשוק. מיד אני מבינה. אמרתי: 'תראי, זה לא אותו בן אדם?'. יש לי צמרמורת פתאום".

הסיפור המטורף של מישל (צילום: מתוך אחד למיליון, קשת12)
מישל. שמרה את התמונה כל השנים | צילום: מתוך אחד למיליון, קשת12

בכל הנוגע לחייה האישיים של ברדה, גם היא חוותה לא מעט תהפוכות בחודשים האחרונים. לפני כחודש וחצי היא ילדה את בתה הבכורה, לילה, וכיום היא מנסה להתרגל לחיי האימהות. "אני אמא עכשיו, זה אומר מעט מאוד שעות שינה והרבה הנקה, האכלות והרגעת בכי, אבל זה האושר הכי גדול שלא חשבתי שאפשר אפילו לצפות לו בחלומות שלי", היא סיפרה בראיון.

"צולמו כמה פרקים במהלך ההריון ונדמה לי שזה הפרק האחרון שצילמתי, בחודש שמיני או תשיעי", הוסיפה ברדה. "אני רואה את ההריון שלי מתועד, וכשלילה שלנו תגדל אני אראה לה את עצמה בטלוויזיה בכל מיני שלבים של ההתפתחות שלה בבטן שלי".