זוג החברים אור רפאל חכמון ודור שטראוס מצאו את עצמם בסיטואציה בלתי אפשרית כשהם תקועים על צוק, בלי יכולת לבקש עזרה וההבנה הקשה שאולי זה הלילה האחרון בחייהם. עכשיו, הם מספרים לנסלי ברדה ב"אחד למיליון" (היום, אחרי החדשות, קשת 12) על הלילה הארוך והמסוכן שעברו.

כשהם תקועים על הצוק ורואים שמפלס הים עולה ומתקרב אליהם, אור מספר שפנה לחברו בהצעה בלתי נתפסת: "אני לא יודע מה יקרה לנו, אני לא רואה את עצמנו יוצאים מפה. לא יודע מה יקרה בלילה, אולי יבוא גל שייקח אותנו. בוא נצלם סרטוני פרידה אם יקרה משהו, שידעו מה קרה לנו, שלא יחשבו שהשתוללנו, עשינו סמים או לא יודע מה".

חברו דור לא ידע איך לעכל את הבקשה, והוא משתף עכשיו במחשבות שעברו לו בראש באותם רגעים: "אני לא רוצה לחשוב בכלל לכיוון הזה, אני הולך לצאת מפה". אבל אור אמר לו את המשפט ששינה את דעתו: "אם לא נצא מפה, לא היית רוצה שהמשפחה שלך תדע מה קרה? פשוט נעלמת להם?".

בשלב הזה דור הבין שהוא חייב לקבל החלטה, ומשתף על מה שבחר לעשות: "חשבתי עם עצמי, לא רציתי לעשות את זה אבל אמרתי 'שיהיה למקרה ש...'. אז הוצאתי את הטלפון, קודם כל צילמתי את עצמי בסרטון למשפחה שלי, אמרתי להם שאני אוהב אותם והסברתי פחות או יותר מה קורה. אחרי זה צילמתי את רפאל על הסלע שאמר להורים שלו "תמשיכו להנות מהחיים".