אמש (חמישי) פורסם ב"המהדורה המרכזית" תחקיר נגד בעלה של חברת הכנסת לשעבר מטעם הליכוד עו"ד אסנת מארק בטענה שעיריית מעלה אדומים, בה מתגורר הזוג, לא מאפשרת כניסת פועלים פלסטיניים - למעט במקרה של בעלה, הקבלן שמעון מארק.

חברת הכנסת לשעבר הגיבה לפרסום התחקיר ב"אופירה ולוינסון" ואמרה כי "זה מה שקורה כשהרוע והשקר חברו. אני רוצה לפנות לעמרי מניב: אם כבר עשית תחקיר, אז תבדוק אותו עד הסוף ואז תאמר שלעיריית מעלה אדומים נכנסים מחודש אחרי פועלים פלסטינים באישור של ראש העיר ולא רק לקבלן שמעון מארק". עוד הוסיפה כי "מ-7 באוקטובר ועד לפני שבועיים בעלי לא עבד יום אחד. קבלנים במעלה אדומים עובדים באיטום, בפיתוח, בבנייה. האחרון בשרשרת שקיבל היה שמעון מארק".

מחפשים אותך?
"מחפשים אותי. הכתבה הזו צהובה, אין בה כלום. שמעון הוא בעלה של אסנת מארק, זה צהוב ומוכר. שמעון לא עושה שום עבודה פרטית במעלה אדומים כי זה אסור, רק עבודות לעירייה. עכשיו, כשנתנו לפני שבועיים לשמעון מארק, אז זה כתבה במהדורה המרכזית והקדישו לזה חמש דקות ממנה".

כל פעם שקיבלת מינוי בכנסת יש מישהו שמנסה להפיל. מי מנסה?
"תגידו לי אתם, אין לי מושג למה. אני לא מחשבנת מהסיבה היחידה שאני יודעת מי אני, יודעת מה היושרה שלי ושל האנשים שאני חיה איתם".

מתי תשלחו את נתניהו מהכנסת, מה הקו האדום?
"הקו האדום הוא שקודם כל צריך לסיים את המלחמה, להשיב את החטופים. אם עכשיו היינו נמצאים בסיטואציה של בחירות, העסקה שעל הפרק לא הייתה קיימת. לכן, צריך לתת לסיים את המלחמה, להשיב את החטופים ויגיע גם הזמן לפוליטיקה".

כבר אין מלחמה.
"כדי לקדם את עסקת החטופים צריך להוריד את עוצמת הלחימה".

מי אשם ב-7 באוקטובר לדעתך?
"לא נמאס מהשאלה מי אשם? ראש הממשלה אמר בפיו שגם הוא יצטרך לתת תשובות, יגיע הרגע. הוא לא אמר 'אחראי' אבל אמר שיצטרך לתת תשובות".