אורטל עמר התארחה הערב (שישי) באולפן של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ והגיבה לראשונה על הפוסט הויראלי של בן זוגה לשעבר ואב בנה, בן אל תבורי, בו האשים אותה בניכור הורי. "נורא נפגעתי כשקראתי את הפוסט. לימים הוא גם ביקש סליחה, ומי שמבקש סליחה לא התכוון לדברים שנאמרו. לפעמים דברים קורים בלהט הרגע ורק אחרי זה אתה מבין את ההשלכות. להאשים אמא בניכור הורי זה דבר חמור מאוד, ומי כמוהו יודע שכשהורים פרודים הם יכולים לשים את הילד כמטרה או ככלי נקמה".

"הדלת שלי תמיד פתוחה, בחיים לא היה בינינו שום ניכור הורי", הוסיפה עמר. "זה פגע בי בנשמה, בפנים. אני נלחמת על מערכת היחסים שלהם. שאני לא אתן לבן שלי להיפגש עם אבא שלו? אבל אני שמחה שהמושג הזה, ניכור הורי – עורר שיח. זה הגיע לכנסת ולטוויטר ואנשים התחילו לדבר על זה".

איך בן אל מתפקד כאבא?

"היום הוא בסדר גמור, אבל היו תקופות שהוא לא נכח בכלל. בכל מקרה, נמאס לי ששואלים אותי עליו, אני כבר שלוש שנים לא איתו. השאלות עליו בלתי פוסקות. הקשר שהיה בינינו לא מגדיר אותי. הוא לא אסף אותי כמו בסדרה "להיות איתה" - הוא לא אסף אותי ממאפייה. הייתי כתבת של גיא פינס וכתבת ספורט אצל אופירה. הוא לא לקח אותי כמו שאנשים חושבים ועשה אותי. אני עובדת כבר שנים".

מי שעוד התארחה באולפן היא טיילור מלכוב שעלתה לאחרונה לכותרות כשהייתה הדוגמנית הראשונה שהודיעה על עזיבתה את הסוכנות של שי אביטל, לאחר הפרסומים נגדו. "הכרתי בן אדם אחר לגמרי. אני מעולם לא ראיתי בעיניים שלי דבר שקרה. אני יודעת ששי יצא עם בחורות והוא פלירטט כמו גבר רגיל. הוא מעולם לא ניסה להתחיל איתי. הלב סירב להאמין, אני מכירה אותו כמו אבא".