הבוקר פורסם כי ראאד חאזם, תושב מחנה הפליטים ג'נין, הוא המחבל הפלסטיני שרצח שני צעירים בפיגוע הירי אמש (חמישי) ברחוב דיזינגוף בתל אביב. הערב (שישי) שר האוצר אביגדור ליברמן התארח באולפן של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ואמר כי יש לפעול באזור, "צריך לנקות את ג'נין, מה שברור שכל מנגנוני הביטחון הפלסטינים יהיו שותפים אפקטיביים. אם יש להם אתגר למנגנוני הביטחון, זה ג'נין".  

עוד הוסיף ליברמן כי "צריך להבין במחנה הפליטים ג'נין יש כמעט 11 אלף איש, לידו נמצאת העיר ג'נין שם יש עוד 45 אלף איש. זה המקור של הרבה פעולות פח"ע. זה לא הזמן ולא המקום הנכון לדון אם צריך לעשות סגר וניקיון במקומות האלו".

בנוסף הגיב שר האוצר גם על פרישתה של ח"כ עידית סילמן מהקואליציה. "אני מכבד ומחבב מאוד את עידית סילמן. אני חושב שהיא אישה טובה, אולי קצת נאיבית. כל מה שמוכרים לה, מוכרים לה לוקשים. לא דיברתי איתה, אני נותן לה להירגע".

"מבחינתי אין מקום לבחירות", אמר לסיום, "הממשלה לא עומדת להתפרק, אנחנו ממשיכים לתפקד ולא ממהרים לשום מקום. אני לא מציע לאף אחד לחגוג, תנוחו. גם אני בן אדם, לפעמים אני טועה אבל בדרך כלל אני צודק. נכון להיום אין בחירות".