אומנם מפלגת זהות שבראשה עומד משה פייגלין, לא עברה את אחוז החסימה ונשארה מחוץ לכנסת הקצרה ביותר בתולדות המדינה, אבל הם לא מתכוונים לוותר. משה פייגלין הגיע לריאיון אצל אופירה וברקוביץ', וניסה לספק תשובה מדוע ילך עם נתניהו, למרות שהוא מגדיר את עצמו כ"לוחם שחיתות".

"אנחנו הפעם אומרים במפורש" הצהיר פייגלין, "אנחנו נתמוך במי שיעמוד בראשות המחנה הלאומי, נכון להיום זה נתניהו. אנחנו בטח לא נתמוך במפלגת שמאל וערבים".

לא מפריע לך שבמחנה הלאומי כל פעם מוגש כתב אישום נגד שר אחר?
"מאוד מפריע לי. נלחמתי בשחיתות כחבר כנסת, אני לא בכנסת בין השאר בגלל זה. חברת "שראל" איימה עליי שאפסיק לטפל בשחיתות במשרד הבריאות בהקשר לקנאביס, וכך מצאתי את עצמי מחוץ לכנסת".

איך אתה לוחם בשחיתות הולך עם המפלגות האלו?
"בגלל זה הקמתי מפלגה משלי. אתה מצפה שאני אתמוך במפלגת שמאל וערבים? במשך חודש וחצי ניסיתי לחבור לאיילת שקד, עד השנייה האחרונה היא לא התחילה משא ומתן כי לא רצתה. אני לא יודע מה היו האינטרסים שלה, אני לא חושב שאני הסיפור, אלא נתניהו. אחדות בימין זה לא מה שעניין אותה".

אז הפוליטיקה של ימין - שמאל גוברת על העקרונות שלך בחיים?
"איך הבנת את זה? אני שייך למחנה הלאומי. ואהוד ברק שהקים עכשיו את ישראל הדמוקרטית, פחות מושחת?".
 
אין נגדו כתב אישום.
"אתה לא יודע שראש ממשלה מכהן אמר בקולו שאהוד ברק מקבל רנטה מכל נשק שמגיע מארה"ב? מצדי שיתבע אותי. אהוד אולמרט אמר את זה למזכירתו והוקלט".

אבל בנימין נתניהו רוצה לסגור לך את המפלגה תמורת סגירת חובות.
"אני לא יודע אם זה נכון, לא היה לי איתו שום דיבור כזה. אבל מצחיק לחשוב שמי שמכיר אותי יחשוב שהסכמתי לדבר כזה. אני מעולם לא מכרתי את עקרונותיי ובשורתי, בטח ולא תמורת בצע כסף. אבל מה שיותר חשוב להבין שבלי מפלגת זהות, נתניהו לא יהיה ראש ממשלה. המנדטים שלנו לא יכלו לליכוד אם לא נרוץ. זה או שהם הולכים לים, כי מאסו בכל המערכת הקיימת ואני מבין אותם, או שהם יצביעו ליברמן. אז לנתניהו כדאי שנרוץ אפילו אם לא נעבור את אחוז החסימה, והפעם נעבור".

תגובת המחנה הדמוקרטי לדבריו של משה פייגלין על אהוד ברק:
"את הבחירות הקרובות לא צריך לנצח, חייבים לנצח. גם את הפייק ניוז".