בצל גל הטרור והאיום על קיומו של רוב בקואליציה, חה"כ מטעם הליכוד, מיקי זוהר, הגיע לאולפן של "אופירה וברקוביץ'" ושיתף בדעתו על עתידה של הממשלה המכהנת, מי הוא חושב שיהיה זה שיסייע לנפילתה ומה באמת קרה מאחורי הקלעים בשיחות הקואליציוניות בין בנימין נתניהו ומנסור עבאס. 

"הממשלה הזאת לא תיפול מפורש נוסף, ואנחנו לא מחכים לפורשים נוספים. עידית סילמן הלכה אחרי האידיאולוגיה שלה. לא הובטח לה כלום מהליכוד", סיפר זוהר והפנה את האצבע למי לטענתו יהיה זה שיוביל לכך. "הממשלה הזאת תיפול באמצעות המשותפת ורע"מ. ישראל 2022 מוחזקת על ידם ואני מקווה שהציבור ישנה את זה בבחירות הבאות, ויחזיר בחזרה את השליטה למי שצריך".

בהמשך, חה"כ זוהר שיתף בדעתו בנוגע למצב הביטחוני וכיצד נראים החיים הפוליטיים מהצד של האופוזיציה. "המצב הבטחוני הולך ומדרדר וזה קורה בגלל הממשלה. האויב הערבי שהוא מזהה חולשה – הוא מרים ראש וזה מה שאנחנו רואים כרגע. יש הרמת ראש מאוד דרמטית כי רואים חולשה", אמר והוסיף. "הדבר הכי טוב שקרה לליכוד זה שאנחנו באופוזיציה. סופסוף יש מושא להשוואה ורואים מה אנחנו עשינו ומה הם. כולם יודעים חד משמעית שהמצב כיום הרבה יותר גרוע ממה שהיה. למדנו מזה משילות, אנחנו לומדים מזה לא להיות בשלטון וכשנחזור נעבוד פי 10 יותר קשה כדי לשמור ולעזור לאזרחי המדינה". 

"יאיר לפיד יהיה ראש הממשלה" (צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12)
"אם הוא יחשוף את השיחות תראו שלא הייתה הצעה להקמת קואליציה". מנסור עבאס | צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12

יתרה מכך, חה"כ זוהר, התייחס ליו"ר מפלגת רע"מ, מנסור עבאס, שטען שהליכוד ניהלו איתו מו"מ קואליציוני על אף מסכת ההכחשות שלהם, וסיפר שנתניהו הקריא לו נאום של שותפות עם מפלגתו. "אנחנו לא נעשה שום קואליציה עם מנסור עבאס", אמר זוהר בנחרצות והוסיף. "מעולם לא הוצע לו להיות חבר קואליציה בליכוד. דיברו על משהו אחר וזה לא עמד על הפרק. אם הוא יחשוף את השיחות תראו שלא הייתה הצעה להקמת קואליציה".

אלו צעדים ייעשו אם וכאשר הליכוד ישוב לשלטון?
"מה שצריך לעשות זה לרסן את מערכת המשפט באופן הזה שלחוקק את פסקת ההתגברות. לא יכול להיות שיגידו שזה לא מידתי כי אם יש 61 חברי כנסת שרוצים משהו הוא צריך לקרות. חייב שלמחוקק תהיה את העוצמה שלו -  המשילות בנגב ובצפון היא דבר מתבקש".

האם יהיו בחירות?
"אני מעריך שזה יקרה או בשנת 2022 או בשנת 2023 אלה המועדים שבחירות יכולות לקרות. אני מאמין שאזרחי ישראל יכריעו לימין ולגוש שלנו, אנחנו נחוקק חוקי משילות מול ערביי ישראל והמערכת המשפטית".

האם יאיר לפיד יהיה ראש הממשלה?
"אנחנו נעשה הכל כדי שזה לא יקרה".

מהי עמדתך בנוגע לעונש מוות למחבלים?
"אני בעד עונש מוות למחבלים. לא יכול להיות שמחבלים הולכים לבית מלון בכלא הישראלי. מי שרצח יהודים דינו מוות וזה מה שאני מקווה שיקרה בעתיד".

בסיום, נכנסה לאולפן הפתעה עבור חה"כ זוהר בדמותו של הבן שלו, אליאב, שבחר ללכת בכיוון ההפוך ממנו ומתעסק במוזיקה. "לא, הוא האבא הכי טוב שיש והחבר הכי טוב שלי", אמר בהתרגשות הבן בנוגע לתדמית שנוצרה לאביו.