שר התיירות יואל רזבוזוב התארח הערב (שישי) באולפן של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' והגיב על נסיעת משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לחו"ל, למרות בקשתו מהאזרחים להימנע מטיסות לחו"ל בעקבות וריאנט אומיקרון. "דין אשתו של ראש הממשלה וילדיו כדין כל הישראלים. במאה ה-21 בעל לא יכול להגיד לאשתו אם לטוס או לא. לזכותו הוא לא התחבא, הוא אמר שהייתה פה טעות. האירוע הזה פגע בו, והוא יודע את זה".

בדיעבד, אתה מרוצה מההחלטה שלך לסגור את השמים?

"אני לא מרוצה מההחלטה לפגוע בפרנסה של האנשים, אבל שלם עם ההחלטה שהתקבלה בקבינט. לא ידענו מה תהיה ההשפעה של הוריאנט החדש, עד כמה הוא מתפשט ואם הוא עמיד בפני החיסון. היינו באי ודאות והצטרכנו להחליט".

עובדי ענף התיירות יקבלו פיצויים?

"חייבים לאפשר לאנשים האלה להתפרנס ולהכין מתווה כלכלי. בימים הקרובים יצאו חמישים מיליון שקלים למלונות שקורסים ולמורי הדרך. בשביל להגן על אזרחי המדינה בפן הבריאותי ולשמור על הכלכלה פתוחה בארץ, היינו חייבים להקריב את ענף התיירות. בגלל שיש אנשים שיושבים בבית בלי פרנסה, אני לא ישן".

מה הצפי לפתוח שוב את השמים?

"הסגירה הנוכחית היא לשבועיים. ישראלים מחוסנים שיחזרו מחו"ל לא תחול עליהם חובת בידוד ומי שיכנס למדינת ישראל זה רק תיירים מחוסנים".

בקרוב יתקיימו פריימריז למפלגת "יש עתיד". התחלת לעשות טלפונים?

"באתי לפוליטיקה בשביל לעבוד. יש לנו מנהיג מצוין, אני לא אתמודד. יאיר לפיד עושה עבודה מצוינת ואנחנו ניתן לו את הבמה. כל מי שנמצא במפלגה רואה את העבודה שלו ומאמין בו".