בצל המאמצים להרכבת הממשלה, התארח לראשונה בתוכנית של אופירה וברקוביץ', יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס, וטען כי יהדות התורה תשב אך ורק בממשלה ימנית דתית. "לא נשב בממשלה שהדנ"א שלה הוא לא ממשלה יהודית. מבחינתנו, המנדטים שקיימים היום בכנסת הם הליכוד, ש"ס, יהדות התורה, ימינה, הציונות הדתית – אלה 59 מנדטים של ימין דתי".

כשנשאל האם יהדות התורה ילכו עם נתניהו בכל מצב, גם אם לא יהיה ראש ממשלה, ענה ח"כ פינדרוס: "זו לא שאלה של הולכים עם ביבי או לא, אנחנו לא נשב בממשלה שהיא לא ממשלת ימין דתית, ומבחינה פוליטית כרגע זה אומר שזו כל ממשלה שהליכוד לא שם".

אם סמוטריץ' יגיד לביבי כן, אתם תלכו עם רע"מ בתמיכה מבחוץ?
"אני מאמין שכן, כי בסוף אנחנו לא פוסלים אף שותף. וזה לא רק רע"מ, יותר מזה. לצורך העניין, אם מרצ יצטרפו לממשלה הזאת זה גם בסדר גמור, גם מפלגת העבודה".

אתה באופן אישי שלם עם מה שאתם אומר או שזה בגלל מה שאומר הרב קנייבסקי?
"מבחינתנו זאת העמדה, עמדה תורנית. אני נמצא פה מכוח התורה, מבחינתנו הרב קנייבסקי הוא שופט בית המשפט העליון שאומר שזאת החוקה. אני לא אוהב את זה, הייתי מעדיף ממשלה בראשות גפני עם 61 מנדטים של יהדות התורה, אבל כרגע אנחנו לא במצב. אם יהיו לנו 61 מנדטים אני מבטיח לכם שאנחנו נשכנע אותו".

מה ביבי מבטיח לכם שאתם רצים איתו?
"הוא מבטיח לנו מדינה יהודית, באופן יחסי, גם לא כמו שאנחנו היינו רוצים. אנחנו נשב עם כל מי שיכול להרכיב קואליציה מסורתית יהודית. לפיד וגנץ לא מייצגים מבחינתי את המסורת היהודית, הם ישראלים. בדנ"א שלהם הם רוצים מדינה ישראלית, לא מדינה יהודית".