סערה גדולה התחוללה הערב (שישי) בתכנית "אופירה וברקוביץ'" במהלך פאנל כלכלי בהשתתפות איש הסאונד אייל אלטרץ, הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר ואחד מראשי "השולמנים", אביר קארה. כשנשאל מי אשם במשבר הנוכחי ענה קארה: "אנחנו אשמים ואני אסביר למה. 72 שנה שלא התייחסו לעצמאים. לצפות מהממשלה עכשיו זו לטפל בזה זו ציפייה לא נכונה. אנחנו צריכים להתארגן ולצאת החוצה".

אותה תשובה עוררה ויכוח קולני באולפן. "הגיעה אלי מידע שאתה סוכן כפול. אתה משחק אותה אחראי על כל העצמאים, אבל בתכל'ס אתה מקשיב לביבי", אמרה אופירה אסייג לקארה שהגיב: "זה מיותר. אני לא בצד של ראש הממשלה. אנחנו היחידים שעוזרים לעצמאים. יש לנו מעל 400 משפחות שמקבלות כסף מדי שבוע. עשיתם פה ספין מכוער".

"זה דבר מגעיל שאתם עושים כי ראיתם מישהו מעלה סרטון וטוען שאני ביביסט. אנחנו קוראים תיגר על הממשלה ועל המציאות. ראש הממשלה דאג עד היום לתושבים? הוא לא דאג להם לא בעבר וגם לא עכשיו, אל תצפו שזה ישתנה. לא נפגשתי עם ביבי מעולם ובחיים לא הצבעתי לליכוד ולא לראש הממשלה, למה אתם מציירים אותי בצבע הזה?".

מי אשם במצב? יש רק את ביבי.
"אף אדם לא מנהל את המשבר. ראש הממשלה לא מנהל את המדינה. אתם תולים תקוות שווא ואתם אשמים. ברקוביץ', אתה לא דאגת לאף אחד, אתה ביביסט".

במהלך הראיון, זיהה ברקוביץ' ההתכתבות קארה עם ששר האוצר, ישראל כ"ץ. "אני רואה שאתה מתכתב עם שר האוצר, אמרת לי שאתה לא נפגש איתו", אמר ברקוביץ' לקארה שענה: "יש פה ים של הודעות, זה לא מעכשיו".