יש ממשלה חדשה בישראל, מזל טוב - אבל קודם כל אני רוצה להגיד תודה לבנימין נתניהו. למרות שביקרנו אותו אינספור פעמים, אני בכל זאת רוצה להגיד תודה רבה לנתניהו בשם התוכנית הזאת על עשר שנים נהדרות שהיו לו. השנתיים האחרונות היו פחות טובות, אבל 10 שנים הוא נתן, לא ישן ימים ולילות למען מדינת ישראל, עשה הסכמי שלום והביא חיסונים שכל המדינה נהנית מהם עד היום.

ביבי, אתה צריך להאשים רק את עצמך שאתה לא ראש ממשלה. זה לא בגלל שמאל וימין, זה בגלל השסע שנהיה פה במדינה, זה בגלל השנאה שנהייתה בין אשכנזים ומרוקאים, ערבים ויהודים, חרדים וחילונים - ובזה ראש הממשלה אשם. זה בגלל שלושת כתבי האישום וזה בגלל פרשת הצוללות שיש עליה אינסוף שמועות.

אז ביבי, שחרר. תודה רבה על כל השנים הטובות. היית ראש ממשלה נהדר, אבל בשנתיים האחרונות פישלת ואתה עוזב בגלל הטעויות הפוליטיות שלך. בכל זאת, בשמי ובשם אופירה - אנחנו לא שמחים לאיד, פשוט היית צריך לשחרר ואנחנו רוצים להעביר את השרביט לבנט.

נפתלי בנט (צילום: יונתן סינדל, פלאש/90 )
ראש הממשלה נפתלי בנט | צילום: יונתן סינדל, פלאש/90

אני מאוד אוהב את נפתלי בנט, לא האמנתי שבנט יעשה את זה לביבי אבל הוא עשה את זה, צעד מאוד אמיץ. כתבתי לו את עשרת הדיברות ואנחנו נבחן אותו פה בתוכנית לפי המעשים שלו. לא ימין ולא שמאל מעניין אותי. אם הוא יהיה טוב - נפרגן לו.

הדיבר הראשון - להעביר תקציב. הגיע הזמן שמדינת ישראל תעביר תקציב. הדיבר השני - הורדת מחירי הדיור ודאגה לצעירים. ילד לא יכול לקנות פה בית. הדיבר השלישי - הורדת יוקר המחיה. הייתי בפאפוס, כדור גלידה עולה שם שלושה שקלים, פה עולה 17 שקלים. הדיבר הרביעי - הקמת בתי חולים. אל תחכו למוטציות הבאות - צריך הרבה בתי חולים. הדיבר החמישי - דאגה לניצולי השואה. תנו להם למות בכבוד.

הדיבר השישי - לדאוג לעוטף עזה לשקט. הדיבר השביעי - לחוקק חוקים נוקשים למיגור הנשק הערבי. חייבים להפסיק עם הפשיעה במגזר הערבי. הדיבר השמיני - לתת גיבוי לשלטונות החוק. מה שביבי לא עשה, אני מצפה מבנט לעשות. הדיבר התשיעי - לאחד את העם. זה הדבר החשוב ביותר שבגללו בנט נבחר - לאחד את העם ולאחות את השסע, כי השסע מאוד גדול. הדיבר העשירי - להחזיר את הבנים מהשבי. אני מצפה ממך בנט להחזיר אותם מהשבי, כל עם ישראל מחכה. הלוואי שתעשה את זה.

שיהיה לך בהצלחה בנט ואל תשכח - אופירה ואני פה גם כדי לבקר אותך.