אמש פורסם תחקיר של "עובדה" בו נערת הפוסטר של הגבעות, רוני חן, חשפה את הקשר שלה לחבר הכנסת איתמר בן גביר וסיפרה על מעורבותו בהסתה לפני פעולת תג מחיר ובהעלמת ראיות אחריה. הערב אצל "אופירה וברקוביץ'" (בשעה 18:00, קשת 12), ח"כ הגיב על הפרשה.

"הילדה הזאת כפוית טובה. אמא שלי ואשתי הצדיקה הכניסו אותה לבית ועוד הרבה ילדים שנפלטו מכל מיני מסגרות. דאגנו להם. במשך שנתיים הגיעו אל הנערה הזאת ואל עוד עשרות נערים תומכי BDS שאמרו להם 'תגידו שבן גביר שלח אתכם, תגידו שהוא הטריד מינית'. היא אמרה להם שזה לא נכון, יש לנו הקלטות של זה. כשאני עולה בסקרים פתאום מוציאים את הפייק תחקיר הזה. כל כך הרבה שנים חיפשו אותי וזה מה שהם מוצאים? אני לא רק מכחיש הכל וזה שקר וכזב, מישהו כאן רוצה לחסל אותי. השמאל אומר את זה", טען בן גביר.

מערכת "עובדה" עבדה על התחקיר חודשים לפני פרסום הסקרים שמעידים על קבלת המנדטים שחבר הכנסת עתיד לקבל. "פתאום כשאני למעלה בשיא המנדטים ובשמאל אומרים צריך לחסל את בן גביר – אז יש תחקיר. הם שמרו את זה. יש לי הקלטות של הילדה הזאת שמספרת לחבר שלה מנערי הגבעות שמציעים לה לדבר עלי בתשלום. אני עזרתי לנערי הגבעות".

המשטרה אישרה את הדברים שנאמרו בתחקיר.
"לפני עשר שנים בזמן אמת הנערה נעצרה על הסיפור הזה. אמרו לה בשב"כ תגידי שאיתמר בן גביר שלח אותך ונבטל לך את התיק. היא אמרה שזה לא נכון, זה שקר. פתאום אחרי עשר שנים לא בכדי מצאו את הנערה הזאת. רוצים לחסל אותי, אני מהווה סכנה. השמאל אומרים את זה בצורה מפורשת".

באיזה סכנה מדובר?
"לא קראת את סיוון כהן שאמרה השבוע 'כל הבוהמה התל אביבית נוהרת לבן גביר'? את רואה כמה אהדה כשאני הולך ברחוב? את יודעת למה? כי אנשים יודעים שאני אלחם בשבילם. מי נלחם בשביל החיילים שלנו? מי משקיע את הנשמה ועובד 19 שעות כדי שאתם והילדים שלכם תוכלו לישון בשקט? לא אכפת לי הדעות הפוליטיות שלכם. תפקידי להילחם למענם בכנסת וזה מה שאני עושה, עד שאני אגיע לעמדת השפעה שבה אני אוכל לדאוג לכך שהילדים שלכם יוכלו ללכת בבטחה במדינה שלנו".

בהנחה שתנצח את הבחירות, איך אפשר לפתור את הבעיה במדינה?
"אני רוצה חוק עונש מוות למחבלים, מה שטוב לארצות הברית טוב לנו. אין ביטוח לאומי למשפחות של מחבלים. אין מדיניות של הכל כלול בכלא. משרד לעידוד הגירה שכל מי שלא נאמן לא יהיה כאן. לא של כל הערבים. מי שרוצה לחיות כאן בשלום, שלווה ושקט אהלן וסהלן אבל מי שזורק בקבוקי תבערה ואבנים שילך מכאן.  

ראית את הנפת דגלי פלסטין באוניברסיטאות. מה היית עושה?
"נורא ואיום. הייתי שולל מהם את הזכאות לתואר. רוצה להניף דגל של אש"ף? לך לרמאללה, למה אצלנו? אני רוצה כאסח עם האויבים שלי. אני רוצה לחבק את מי שאוהב אותי, את הבדואים ואת הערבים שנאמנים למדינה".

בנוסף התייחס לצעדת הדגלים שער שכם שמתכנן לקיים ביום ראשון הקרוב, "אני גורם לזה שהחמאס ידע שאנחנו בעלי הבית. שנה שעברה מנעו כניסה לשער שכם ובכל זאת היו טילים. כשאתה נכנע לטרור, הטרור רודף אחריך. אם נפגין גאווה הם יבינו את המסר. אם נתקפל, הם גם יבינו את המסר ויתקפו".