רגע לפני שעונה החדשה של MKR המטבח המנצח (ראשון, 21:30 בקשת 12) מתחילה, חיים כהן הגיע לאולפן של אופירה וברקוביץ' וסיפר כי בעונה החדשה, רמת הקולינרה גבוהה במיוחד. "העונה הזו מדהימה בעיקר בגלל רמת האוכל. מאוד הופתענו. בגילינו ובדרך שעשינו לראות רמה כזו של אנשים ואוכל זה מקסים".

"זו תוכנית שעוסקת בחלומות של אנשים. המסעדות קורסות כרגע בגלל הקורונה ועדיין, המון אנשים חולמים ורוצים לפתוח מסעדה, בניגוד לכל היגיון. כמעט לכל בן אדם יש חלום כזה – בר, בית קפה או מסעדה".

כהן סיפר כי בתקופת הקורונה, כשבישל בשידור חי, הזדהה מאוד עם המתמודדים של MKR המטבח המנצח. "המתמודדים באים, פותחים מסעדה כל ערב בבית שלהם, מעצבים אותה, נותנים לה שם, בונים תפריט ועושים הכל. בתקופת הקורונה, כשבישלנו בשידור חי, הרגשתי מה שהם מרגישים. מגבלת הזמן יוצרת לחץ".

השף האהוב סיפר כי לו לרותי ברודו, שמככבת לצדו בתוכנית, יש מערכת יחסים קרובה מאוד. "אנחנו מאוד אוהבים להיות אחד עם השני. בביקורות אנחנו כמעט אותו דבר ושנינו דעתנים".

בקרוב – MKR המטבח המנצח חוזרת (צילום: MKR המטבח המנצח, באדיבות ספורט 1)
חיים כהן ורותי ברודו: "אנחנו אוהבים להיות אחד עם השני" | צילום: MKR המטבח המנצח, באדיבות ספורט 1

אופירה סיפרה לחיים כהן כי אימה המנוחה, אהבה מאוד לצפות בו. "אהבת חייה של אמא שלי זכרונה לברכה היה לצפות בחיים כהן. אני מאז ממשיכה את המסורת".

כהן התייחס גם למשבר המסעדנות בעקבות הקורונה, והציע לשר האוצר ישראל כהן לעשות 'הודנה רגולטורית'. "יש עודף רגולציה על המסעדות. תן לנו שנה בלי רגולציה – תן לנו אוויר, תן לנו לנשום".

לסיום, זכינו לראות על המסך חלק מהמנות שהוכנו בעונה הנוכחית של MKR המטבח מנצח. "הציונים היו גבוהים בעונה הזו, היה אוכל מפתיע", אמר כהן. "יש פה דור מדהים של אנשים שמבשלים. עם ישראל זה עם שמבשל בבית נהדר".

,