רגע לפני שהעונה החדשה של "ארץ נהדרת" יוצאת לדרך, השחקן והקומיקאי יניב ביטון, סיפר אמש (שישי) בשיחה עם אופירה וברקוביץ', על הדרך המפתיעה שדרכה הוא נהיה חלק מקאסט החלומות - שגורם לבטן שלנו לכאוב מצחוק כל פעם מחדש.

אחרי שנים של עשייה, ביטון התגלה לפני שנתיים על ידי העורך המיתולוגי של התוכנית, מולי שגב - בטוויטר. "זה התחיל מהטוויטר, כשמולי ראה את החיקוי של אבישי בן חיים", סיפר ביטון, "הוא שלח לי הודעה בוואטסאפ ושאל אותי אם אני רוצה לעשות את זה בתוכנית".

כמובן שביטון נענה בחיוב להצעה המרגשת והצטרף לקאסט "ארץ נהדרת". "כולם שואלים אותי איך זה היה, אבל הם מאוד בטוחים במקום שלהם, זה לא שאנשים נלחמים שם על תחילת דרכם – וצריך לפחד כמישהו בא. אתם לא מבינים איזו קבלת פנים הייתה לי – זרחוביץ' תפס אותי, פיניש בא", אמר בהומור והדגיש: "הם שמחו שבא מישהו, הם היו חמודים מאוד - אני התרגשתי מאוד כשבאתי".

זה לא מבאס שאתה כל הזמן בתחפושת ובטח פחות מזהים אותך?
"הרבה פעמים אני מקבל מחמאות על דברים ששחר חסון עושה בכלל, אבל לאחרונה עשיתי כמה סדרות בלי תחפושת ופתאום הרגשתי איך זה שיותר מזהים אותך. הילדים לאט לאט קולטים את זה, הם מתעצבנים נורא כשמישהו מבקש להצטלם איתי".

אז מי הפוליטיקאי שצריך לפחד ממך? כי יולי אדלשטיין כבר לא שר הבריאות.
"אנחנו לא יודעים כלום, אני יודע יום יומיים לפני את מי אני מחקה".