אחרי שלוש מערכות בחירות ללא הכרעה, ביום רביעי הקרוב אם הכל יתנהל כמתוכנן, תושבע הממשלה ה-35 של מדינת ישראל. השרה מירי רגב הגיעה לאולפן של אופירה וברקוביץ' וסיפרה מה דעתה על ממשלה יחד עם בני גנץ וגבי אשכנזי.

"בפוליטיקה כמו בפוליטיקה הכל אפשרי", הסבירה השרה רגב, "כדי להגיע למצב של אחדות וכדי למנוע בחירות רביעיות זה ההסכם שהגענו אליו. זה לא משאת ליבו של בני גנץ ובוודאי גם לא שלנו, היינו רוצים ממשלה לאומית ימנית, אבל העם לא הגיע להכרעה ולכן אנחנו הולכים לאחדות. זה הסכם הטוב ביותר לאור המצב הפוליטי וכמובן בגלל משבר הקורונה".



את מוכנה נפשית שבעוד שנה וחצי ראש הממשלה שלך יהיה בני גנץ?
"אני מוכנה נפשית לזה שההסכם צריך להתממש. האם בני גנץ נבחר על ידי הציבור להיות ראש הממשלה? לא, מי שנבחר היה בנימין נתניהו. אנחנו מכבדים כל הסכם שנחתם, גנץ לא נבחר ציבור הוא נבחר להיות מתוקף הסכם".

השרה הוסיפה כי החילוף המסתמן, ישנה גם את נראותו של מעון ראש הממשלה. "אני בטוחה שברציפות השלטונית שנקבעה בהסכם שנה וחצי - שנה וחצי, תשעה חודשים - תשעה חודשים, הם יחזרו לבית משופץ לחלוטין. לא תהיה בעיה בשום נירוסטה, בשום קרמיקה ולא יהיה שום דבר שבור. אין לי ספק שמישהו ידאג שבתקופה הזו יהיה מעון מכובד לראש הממשלה ורעייתו. פשוט בושה וחרפה שרוה"מ חי במעון הזה. אנחנו חיים במציאות בלתי אפשרית, ולצערי הזוג נתניהו לא עומדים על שלהם, הם חיים במקום לא מכובד ולא מכבד את המשפחה".