ח"כ אסף זמיר התראיין לאופירה וברקוביץ' והתייחס להחלטה שלו בבחירות הקרובות. "אני לא ארוץ שוב במתכונת הזו של כחול לבן", הודה שר התיירות לשעבר והוסיף: "אני חושב שכחול לבן היא קבוצה אחת בתוך קבוצה של גופים שצריכים לעשות חושבים לאיך מתחברים יחד חזרה כדי להיות גוש-שמאל מרכז שהוא אלטרנטיבה שלטונית".

"אני חושבת שעוול הגדול ביותר במדינת ישראל הוא שאנחנו מנתחים ניתוח אופי את גנץ ולא את נתניהו. יש פה איש אחד שמקריב את הקריירה הפוליטית שלו בשביל מדינת ישראל ויש פה אדם אחר שמקריב את מדינת ישראל בשביל הקריירה הפוליטית שלו. אין סימטריה בין שני האנשים האלה. אני מאוד אוהב את גנץ ומאמין ביכולותיו וכנות כוונותיו, אבל אנחנו צריכים לעשות ארגון מחדש כדי להבין מה יכול לנצח את נתניהו".

זמיר התייחס גם להחלטה להפיל את הצעת החוק שנועדה לדחות את המועד להעברת תקציב המדינה, מה שהוביל בסופו של דבר להפלת הקואליציה. "הקרדיט הגדול צריך ללכת למי שהצביע וזה לא רק אני, זה רם שפע, מיקי חיימוביץ' ומיכל שיר. בנוסף, הקרדיט צריך ללכת לנתניהו שהצליח להביא ממשלה למצב שחלק מחבריה מעדיפים ללכת הביתה מאשר להמשיך לכהן בה מרוב שהוא מועל בתפקידו ומקריב את המדינה".

אתה מדבר עם גנץ?
"לא דיברנו אחרי מה שקרה אבל אין לי ספר שנדבר".

הוא כועס עליך?
"אני חושב שהוא כועס עלי ואני יכול להבין אותו".