סערה ציבורית התחוללה השבוע בעקבות הדרת הנשים במופע ההתרמה של הרב פירר. מופע ההתרמה בוטל בסופו של דבר, אך הרוחות עדיין סוערות. מי שספג לא מעט ביקורת בשבוע החולף הוא עדי לאון, שהתראיין לערב טוב עם גיא פינס ואמר, "מי ישמע איזה זמרות יש לנו במדינה, אפשר לספור אותן על יחד אחת".

הערב, התארח המפיק המוזיקלי יחד עם העיתונאית מירב בטיטו ועם יושבת ראש שדולת הנשים, מיכל גרא מרגליות אצל אופירה וברקוביץ', וחזר על דבריו. "אין זמרות בישראל. כן, אני עדי לאון אומר שאין זמרות בישראל. לא מבחינת הכמות והאיכות, יש כאן קולות מדהימים, אבל הזמרות לא יכולות למכור כרטיסים ולמלא היכלים. על כל עשר זמרים מצליחים שמוכרים כרטיסים יש אולי זמרת אחת מצליחה. יש 2-3 זמרות גג שמסוגלות למכור כרטיסים".

לאון לא התנצל על הדרך שבה בחר להגיד את הדברים ואמר, "זו הדרך הכי נכונה. בסוף, סגרו אירוע של תרומות לאלפי נזקקים. איזו בושה לעם ישראל, בושה לעולם התורה. זה בן אדם שנותן מכל כולו. שלחתי אנשים חולים והוא לעולם לא לקח שקל. תתגמשו מה קרה? תבינו את התמונה הכוללת".

כשנטען  כי העליב זמרות הגיב לאון, "הפוך, הן צריכות להגיד לי תודה שאני מציף בעיה מאוד קשה במדינת ישראל שאף אחד לא מדבר עליה".