בעוד 109ישראל תצא לבחירות בפעם החמישית ב-3 שנים. חה"כ גלעד קריב שמתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה, יצא בקמפיין נגד חה"כ איתמר בן גביר כשטען: "זה ההסתה שלו מול הערכים שלנו". הערב (שישי) השניים הגיעו ל"אופירה וברקוביץ'" לעימות - והרוחות התלהטו במהירות.

"הוא ישב עם וליד טאהא שחושב שצריכים לשים רעלה. התנועה האיסלאמית הם השותפים שלו שתומכים ברצח חיילים. על הדרך הוא גם אדם צבוע", אמר בן גביר בנחרצות וקריב השיב: "מה יש לי לחשוב על אדם שתולה תמונה של רוצח המונים בחדר שלו ומחנך על כך את ילדיו. אצלי בסלון תלויה מגילת העצמאות, ואצלו תמונה של טרוריסט - ברוך גולדשטיין".

בנוגע לישיבה עם ערבים בממשלה, חה"כ בן גביר טען: "מי שנאמן אין לי בעיה, אבל הבעיה שהם לקחו את הערבים שהכי תומכים בטרור. אין לי בעיה עם ערבים נאמנים", אמר והוסיף. "אני לא גזען, הוא חיבק אנשים שתומכים ברצח של החיילים שלנו". מנגד, חה"כ קריב השיב: "כל מפלגה שמוכנה לקבל את ערכי היסוד של ישראל טוב שתהיה בקואליציה. העתיד של מדינת ישראל תלוי ביכולת לבנות שותפות".

בהמשך, שוב הטונים בין השניים עלו כשנשאלו בנושא עזה. "אני רוצה מחבלים הרוגים. מי שרוצה לרצוח את הילדים שלי בשדרות – 50 טילים עליו", אמר בן גביר בנחרצות וקריב השיב. "אני חושב שהוא סכנה למדינת ישראל. ההחלטה בבחירות הקרובות היא בין מדינה יהודית דמוקרטית לבין מדינה גזענית לאומנית שפועלת לפי חזון משיחי".

בסיום, הוויכוח בין הח"כים ירד לפסים אישיים. "אם אתה ציוני אני צנצנת. כשיהודים נרצחים אני בשטח בזמן שאתה בבית", אמר בן גביר וקריב השיב. "אתה היית מורשע בעבירות של פגיעה בביטחון המדינה, אתה תלשת את הסמל מהקאדילק של רבין. האיש הזה מסוכן לציבור, למדינת ישראל והמפעל הציוני. אתה מסכן את צה"ל".

אתה מדבר עם סמוטריץ'?
"אני מקווה שנסתדר. אנחנו לא ברוגז", אמר בן גביר והוסיף. "אני אוהב את הציונות הדתית. אני מקווה שנהיה ביחד כדי לשלוח אותם הביתה".