ח"כ מרב מיכאלי התראיינה ל"אופירה וברקוביץ'" והתייחסה לתביעה של עוזרת פרלמנטרית לשעבר שלה בגין העסקה פוגענית ונזקים רפואיים שנגרמו לה בעקבות העבודה תחתיה. "זה לא היה ולא נברא, לא מיני ולא מקצתי – חד משמעית. אין מצב שאני אעיר למישהי בעולם הזה על המשקל שלה. לא התעללתי באף אדם בחיים שלי".

יש מצב שמישהו שמתחרה בך בפוליטיקה הביא את התחקיר הזה כדי להפיל אותך?
"לא יודעת ואני לא מאשימה האשמות, אבל ברור שלא צריך להיות פרשן פוליטי בשביל להבין שהתזמון לא היה מקרי. אני לא מודאגת וישנה עם מצפון נקי במיליון אחוז".

חברת הכנסת התייחסה גם להחלטה להתמודד על ראשות מפלגת העבודה, למרות המצב הקשה של המפלגה. "החזון של מפלגת העבודה נחוץ למדינת ישראל היום יותר מאי פעם. הבעיה היא שהמון שנים המפלגה פעלה בניגוד לאידאולוגיה שלה. אני רוצה להחזיר את האמת לפוליטיקה, יש הרבה שרוצים שיקיימו את מה שהבטיחו להם. בנוסף, לא יקרה כלום אם תהיה מפלגה אחת בראשות האישה". על האפשרות לחיבורים אמרה: "אם אנצח ויהיה נכון לעשות חיבורים, בטח שנעשה את הדבר האחראי".

בסיום הראשון, שאלה מיכאלי את אופירה: "את לא רוצה לבוא אליי למפלגה? לא הגיע הזמן לא רק לדבר אלא גם לעשות? אני אעשה לך מקום". בתגובה ענתה אופירה: "תודה רבה, את ההצעה החמישית שלי החודש". מיכאלי מצדה לא ויתרה לאופירה ופנתה אליה: "אני אישה הראשונה שמציעה לך", אך אופירה הפתיעה וענתה: "לא, את השנייה".

תגובת המתלוננת: "זהו ניסיון מביש להפוך את היוצרות ולטעון שהמקרבנת היא הקורבן פה ושהתלונה הוגשה ממניעים זרים ופוליטיים ואילו המתלוננת על התעמרות, היא האשמה. הפייק פמיניזם על פי מיכאלי הוא להאשים את הקורבן ולתמוך בתוקף".