בין כל ההתאמות שהוא והפסיכולוגית יעל דורון יצרו, הייתה אחת שהפסיכולוג דני פרידלנדר היה יותר משמח לעשות. המומחה של חתונה ממבט ראשון (מוצ"ש אחרי החדשות, קשת 12) הגיע לאולפן של אופירה וברקוביץ' והצהיר שיש סיכוי גדול מאוד שדורון והוא היו מתאימים את צמד המנחים זה לזו אם היו מגיעים לתוכנית.

"הזוגיות שלכם חיה ובועטת", הסביר פרידלנדר, "יש חלוקה שוויונית של העבודה, אני אוהב את מה שקורה בניכם. יש סיכוי גדול שהיינו מתאימים בניכם, אבל הייתם אוכלים קש. הייתם יוצאים למסע כל כך קשה וברקוביץ' היה רוצה לפרוש חמש פעמים לדעתי, היינו עושים איתו פגישות חירום".



ברקוביץ', שפחות הסכים עם המומחה, אמר שהיום הוא "סובל בשקט" עם אסייג, וכנראה שהשידוך הזה לא היה שורד יותר משלוש דקות. "היחיד שהיה שורד איתה זה דג זהב". המנחה לא נשארה חייבת וענתה: "על ההתנהלות שלי מולו בכמעט 14 השנים האחרונות מגיעה לי מדליה".

המומחה סיפר איך הפך מאדם אנונימי לחלוטין לאיש מפורסם, אבל הפרסום אצלו נראה קצת אחרת. "אנחנו יושבים בקליניקות עם המטופלים שלנו ואנשים לא מכירים אותי. אחרי התוכנית אני כבר לא כל כך אנונימי, אבל איתי לא רוצים לעשות סלפי, איתי רוצים לדבר. אנשים תופסים אותי בבתי קפה או במוניות ורוצים לדבר איתי על יחסים".

לסיום פרידלנד רצה לתת טיפ לכל הרווקים בעולם האפליקציות, "אחת הטעויות הגדולות שאנשים בעולם הדייטים עושים זה שהם באים לדייט אחד, רואים משהו שלא נראה להם, מסובבים את הגב והולכים. הטיפ הכי גדול שלי זה תצאו לדייט שני". אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אסייג כבר ביקשה לקבוע איתו פגישה אחד על אחד.