בני אלבז, מי שכתב את השיר "הוא זכאי", שליווה את שר אריה דרעי עם כניסתו לכלא והפך בהמשך לאחד מהמנוני מפלגת ש"ס, חוזר עם שיר חדש. אלא שהפעם השיר לא מוקדש לדרעי, איתו הסתכסך, אלא לראש הממשלה בנימין נתניהו.

 "הימין חזק, חזק כי ביבי, חזק כי ביבי, כי נתניהו, כי נתניהו חזק מאוד. ביבי", נכתב בשיר של אלבז, שחשף כי הוא הולך להקליט באולפן מכספו הפרטי.

"אני חי בארה"ב ורואה איזה ראש ממשלה נמצא במדינת ישראל. לא רק שאוהבים אותו , מעריצים אותו. אני מקבל קרדיטים בזכותו", אמר אלבז והוסיף: "אני רואה מה הוא עושה למען מדינת ישראל, אם הוא גנב או לא בית המשפט ישפוט. אם יש מחליף לביבי, אני הראשון שיצביע אבל אני לא רואה כזה".

יש את גנץ.
"אני לא אתן כרגע לגנץ שכר לימוד על חשבוני ועל חשבונך. עוד חמש או שבע שנים יכול להיות שכן אבל אתה לא יכול להזיז סוס דוהר, אדיר וחזק כמו ביבי בשביל אדם שרק בא לפוליטיקה".

אתה הולך לעזור לביבי?
"אני עם החלש. ביבי לא רק חלש, הוא אחד מול כל העולם. הוא חלש מבחינה תקשורתית, כל העולם קופץ עליו ומפרק לו את הצורה ואני חושב שכל עוד לא שפטו אותו וגזרו עליו דין הוא זכאי לכל דבר".

הראיון המלא עם בני אלבז (צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12)
מתוך "אופירה וברקו" | צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12

"הקדוש ברוך הוא יחליט אם דרעי צדיק או לא"


בני אלבז היה זמר הבית של ש"ס, האיש שבגללו שרו "הוא זכאי", גם אם האמינו או לא האמינו לשר אריה דרעי בזמנו. אבל מאז, עבר חתול שחור והרבה כסף ביננו לבין דרעי. אלבז סיפר שעזב לארה"ב, "אחרי הסיפור של אריה החלטתי שאין מה לעשות פה. פרנסה זה דבר חשוב מאוד".

חשבתי שדרעי, בעקבות השיר שכתבת לו, ייתן לך פרנסה טובה.
"לא באתי לכאן לתקוף את אריה דרעי".

מה אתה חושב עליו?
"אני חושב שהוא טעה בגדול. בואו לא נשכח שדרעי היה בבית סוהר. כל הסלוגנים, השירים והקמפיינים של ש"ס זה אני".

זה היה על בסיס חברי או עסקי? ציפית לקבל תמורה?
"בבחירות האחרונות כן. סגרנו עניין כפי ודרעי לא שילם. זה היה ביזיון גדול".

על ההאשמות נגד דרעי, שגם היה בכלא אמר אלבז: "אם הוא צדיק או לא הקדוש ברוך הוא יחליט. אני שרתי 'הוא זכאי' כשבית המשפט אמר שהוא לא זכאי".

בתגובה לשיחות בינו לבין אריה דרעי, אשר נחשפו לראשונה ב"אנשים" בקשת 12 ובהן טוען דרעי כי הוא במצב קשה אמר אלבז: "אני לא מאמין לזה". 

אלבז הרחיב על דרעי ואמר, "האיש הזה הוא אחד הגאונים שיש בפוליטיקה הישראלית. הוא טוב לחברה החרדית והוא משיג לה את ההישגים הגדולים ביותר, אבל בכל משפחה ובכל מקום שמישהו עושה טעות הוא יודע להגיד טעיתי. כשהייתי בארץ לא היה לי חצי דולר אבל כיום אני יכול לקנות 15 דירות".

אז מה אתה רוצה את הכסף שלו? מה אתה מחפש? צדק?
"אני רוצה שיתייחסו לבני אדם כבני אדם".

מה היית מצפה מדרעי עכשיו?
"אני הייתי מצפה שמדרעי שישרוף את האגו. שיבוא לחבק אותי, אני אחבק אותו ונבקש סליחה. אני לא רוצה כסף".

דרעי לא סופר אותך היום? אחרי כל מה שהיה?
"אני חושב שגם הוא פגוע בגלל שראש שלי אני הוצאתי את הסרטון של הבצל".

אלבז גם הרחיב על הסיפור מאחורי סרטון הבצל שהפך לויראלי: "הייתי חלק מההפקה. הוא היה אמור לבכות מהשיר שלי ושל הרב עובדיה אז אמרתי לו 'אריה אתה חייב קצת, תתרגש, קצת דמעות' אבל זה לא עבד. הרעיון שלי היה להביא בצל והוא אמר לי 'תעשה מה שאתה מבין'".

אתה חושב שדרעי ראוי להיות שר במדינת ישראל?
"אם הוא שילם את חובו לחברה אז כן".