השחקנית וכוכבת "ארץ נהדרת" שני כהן התארחה אמש (שישי) אצל אופירה וברקוביץ' וסיפרה על התפקיד הדרמטי בדרמת המתח החדשה של קשת 12 "השוטרים", שתשודר בשבוע הבא ביום שני ושלישי (אחרי החדשות).

"בניגוד לכל החבר'ה שלנו בארץ נהדרת, אני באתי מבית ספר למשחק, לא באתי מבמות של בידור או מסטנד-אפ", סיפרה כהן. "כשסיימתי את בית הספר למשחק הייתי נורא רצינית, אבל הייתי מצחיקה. כיוונתי גם לארץ נהדרת כי תפקידים קומיים נורא מתאימים לי, אבל היה לי ברור שזה הולך להיות גם וגם".

בדרמה החדשה, כהן מגלמת את מיקי, אשתו של אלון (צחי הלוי), קצין בילוש מצטיין שחוזר לעיר ילדותו, נהריה, שנמצאת תחת שלטון אימים של עבריין חסר רחמים. "יש להם מערכת יחסים מאוד מאוד טובה", הסבירה כהן על הדינמיקה בין בני הזוג בסדרה, "לאט לאט בגלל כל מה שקורה, הדברים מתחילים לאבד שליטה ואז היא מתחילה לאבד שליטה וחושבת שהיא עוזרת אבל היא רק הורסת".

במהלך הראיון, הוקרנה בפני כהן סצנת נשיקה שלה ושל הלוי מתוך הסדרה. בתגובה, צחקה במבוכה ואמרה: "אני וצחי הכרנו לפני 15 שנה במחזמר 'שלמה המלך ושלמי הסנדלר' בהבימה. אני סיימתי בית ספר למשחק וצחי היה ב'שקטק', ויחד גילמנו נערי מקהלה במחזמר. עכשיו אנחנו נפגשים פתאום אחרי כל כך הרבה שנים ומגלמים זוג נשוי. יש משהו בעבר שאנחנו חולקים, שהופך את זה למשהו שהוא אמין ונכון".

שני כהן (צילום: מתוך: "השוטרים", באדיבות ספורט 1)
סצנת הנשיקה של שני כהן וצחי הלוי | צילום: מתוך: "השוטרים", באדיבות ספורט 1

ולא רק זה. אופירה וברקוביץ' הכינו לכהן קליפ מיוחד, המורכב מהחיקויים הבולטים שלה בארץ נהדרת. "אני אוהבת מאוד את החיקוי של אירית רחמים, כיף נורא לעשות כי כותבים טקסטים נורא מצחיקים". 

בהמשך, ריגשו אופירה וברקוביץ' את השחקנית והכניסו את הזמר שלומי שבת לשיר לה את השיר "רק בגלל הרוח", שמילותיו חרוטות על המצבה של אחותה שנפטרה ממחלת הסרטן. "אחותי נפטרה לפני הרבה זמן, היא הייתה בת 19 ואני בת 22 והיינו מאוד קרובות. כל סוף אזכרה כולם שרים את זה אצלנו. אני רועדת. בואי נגיד שההורים שלי מאוד יתרגשו לראות את זה".