התקרית המביכה בה ברקוביץ' תפס את אביר קארה מתכתב עם שר האוצר דאז ישראל כ"ץ, נשארה עדיין לא פתורה בין השניים. היום (שישי), חבר הכנסת קארה, הגיע ל"אופירה וברקוביץ'" והמקרה קיבל תפנית חדשה. בהמשך הראיון, נשאל גם על הבחירה להיכנס לפוליטיקה ואף התחייב על שינוי משמעותי בהזולת המחירים שעתיד לבוא. 

"אסור כבר להכניס טלפונים אצלכם באולפן", קארה ישר אמר למנחים, עוד לפני שהראיון התחיל. ברקוביץ' הגיב לו ואמר: "קודם כל אני רוצה להתנצל אם נפגעת, זה חלק מהעבודה שלנו לראות את כל הדברים, אז אני מתנצל", והשניים התפייסו ולחצו ידיים. אופירה שהייתה מופתעת מההתנצלות הבינה שזה לא סוף הסיפור, כי לא עברה שניה ומיד ברקוביץ' הטיח: "עכשיו אפשר להתחיל לריב עוד פעם". קארה השיב לו: "אני מתנצל על הימים שכעסתי עליך מאוד". 

כזכור, בשנה שעברה התארח קארה בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', ובמהלך ראיון סוער באולפן, ברקוביץ' תפס את מייסד תנועת "אני שולמן" מקבל הודעה מישראל כ"ץ. ברקוביץ' התעקש לראות את ההודעה ולהבין במה מדובר, וקארה מצידו התחמק ואמר: "יש פה ים של הודעות". בזמנו, נטען כי קארה, מראשי המאבק לפיצויי בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, מקושר חגורמים בקואליציה, אך הוא הכחיש. 

בהמשך, המנחים שאלו את קארה על התגובות שקיבל לאחר המעבר המפתיע לעולם הפוליטי, שבעקבותיו זכה לביקורות אשר מאשימות אותו כי נטש את העצמאים לטובת הכנסת. הוא השיב על הדברים ואמר: "ממי קבלתי את הביקורות? השולמנים שלחו אותי לכנסת. היה עליי לחץ מאוד גדול מהשומנים, הם עשו קמפיין "רוץ, אביר, רוץ".

אתם שלם עם ההחלטה?
"חד משמעית. הבאנו הישגים ענקיים מה שמפלגות אחרות לא מצליחות להביא ב-12 שנים - אנחנו הבאנו בארבעה חודשים".

מה עשית למען העצמאים בארבעה חודשים?
"העברנו עכשיו רפורמת ענק ביבוא שתעזור לכל יבואן במדינת ישראל להיפטר מהנטל הבירוקרטי שהיה עליהם במכון התקנים. גם את כל האגרות אנחנו מסירים עכשיו ופותחים את השוק לתחרות. ביחס למדינות המתקדמות בעולם אנחנו הולכים להשוות את המחירים לשווקים באירופה. בעוד תשעה חודשים הצרכנים יוכלו לקנות מוצרים זולים יותר מבאירופה".  

בקורונה עצמאים התחננו לדמי אבטלה, מה תעשה אם זה יקרה שוב?
"ביום ראשון האחרון עבר חוק שלי בכנסת של דמי אבטלה לעצמאים, שאם הם ירצו הם יהיו זכאים לכך. המסלול השני שיצרתי זה מסלול "רשת ביטחון", שזה מתוך ההפרשה שקיימת היום לביטוח לאומי, 1% תמיד עובר אליו לקופה שלו, ואם הוא לא ישתמש - הכסף ילך לפנסיה שלו".