צוקית אשכולי ויוגב אלקיים על החוויה שעברו (צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12)
מתוך אופירה וברקוביץ' | צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12

רגע לפני שאנחנו מתאהבים מחדש בזוגות שיכירו לראשונה מתחת לחופה (שבת ב-21:15, קשת 12), עוד קשה לנו להשתחרר ממשתתפי העונה הקודמת של חתונה ממבט ראשון. צוקית אשכולי ויוגב אלקיים הגיעו לאולפן של אופירה וברקוביץ' וסיפרו איך למרות הכל, הם שלמים עם בחירת המומחים, ואפילו לא פוסלים השתתפות נוספת, טוב, לפחות רק אחד מהם.

"אני חושבת שהייתי נכנסת לזה שוב", שיתפה צוקית שלפי הרמזים עומדת לפני זוגיות חדשה, "אולי לא שידכו לי את הבן אדם שהכי מתאים לי אבל אני מאמינה בתוכנית הזאת. אני יכולה להבין את מי שבחרו לכל אחד, לא הייתי מחליפה את דודו עם מישהו אחר משאר הזוגות. יש כאלו שזה עבד וכאלו שלא".

View this post on Instagram

A post shared by חתונה ממבט ראשון (@married_at_first_sight_il) on



"אני חושב שהבנתי על עצמי המון דברים" סיפר יוגב שגם הוא כבר בזוגיות אחרת, "קיבלנו מתנה, תתארי לעצמך שהיית רואה את הזוגיות שלה מהצד, אפשר ללמוד המון. המומחים ניסו לקלוע הכי טוב שאפשר, מהנתונים הבסיסיים שהיו להם הם באמת הצליחו".

>> אל תפספסו את כל מה שקורה באינסטגרם של חתונה ממבט ראשון

צוקית גם העידה שלמדה על עצמה דבר או שתיים, והיום היא יודעת בדיוק מה מתאים לה. "מה שיש בתוכנית הזאת אין בחיים האמתיים, שזה לקחת את הזמן. יש לך אפשרות להכיר בן אדם וזה לא חייב להיות ישר רומנטיקה או משיכה, אפשר לקחת את הזמן ולהבין מי עומד מולך".


יוגב סיפר שבהתחלה אמא שלו לא תמכה בתהליך, "ביטלתי את ההשתתפות בגלל אמא שלי, היא שאלה אותי למה אני צריך את זה. אבל הרגשתי שזאת עוד דרך ותהליך שאני צריך. הסברתי לה שאני מאוד רוצה את זה והיא אמרה לי לעשות מה שאני רוצה, בסוף היא ראתה את כל התוכנית".