ישראל קטורזה הגיע הערב לאולפן אופירה וברקוביץ' כדי לדבר על עליית העונה החדשה של "מועדון לילה" בשלישי הקרוב (21:15, קשת 12) והצליח, בעזרתו של אייל ברקוביץ', לשלוף מתיחה מוצלחת במיוחד שהשאירה את אופירה אסייג בהלם מוחלט. 

"בוא נדבר עכשיו רציני", אמר ברקוביץ' לקטורזה אחרי כמה דקות של שיחת פתיחה מצחיקה, ושאל אותו מדוע הוא נמנע מלהביע את הדעה הפוליטית שלו. "היו דברים שכן דיברתי, אבל פחות מתחבר לזה", התחיל קטורזה להסביר, אבל ברקו הזדרז לעצור אותו ולהדגיש בפניו מספר פעמים שלפי דעתו הוא פחדן. 

המתיחה של קטורזה וברקוביץ' אקסטרה (צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12)
איך הגיבה אופירה אסייג? | צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12

אסייג זיהתה מיד שמתפתחת באולפן סיטואציה לא נעימה, ומיהרה לבטל את דבריו של ברקוביץ' ולהגן על קטורזה. "לפי דעתי אתה דווקא חכם, כקומיקאי וסטנדאפיסט", אבל זה לא מנע מברקוביץ' לחזור על דבריו ולמנוע מקטורזה את האפשרות להגיב. "טוב באמת עזוב, לא מתאים הקטע הזה", אמר קטורזה, קם מהכיסא ויצא מהאולפן, בזמן שאופירה צוחקת לעצמה במבוכה. 

אבל מהר מאוד הבינה אסייג שלא מדובר בבדיחה והחיוך הרחב התחלף במבט מודאג. "למה אתה קורא לו פחדן?" לחשה לברקו ושאלה את מנהלת האולפן אם מה שהתרחש כרגע באולפן הוא אמיתי. דקה ארוכה עברה על אסייג לפני שקטורזה חזק לאולפן כשהוא מתפוצץ מצחוק ביחד עם ברקוביץ', שתיכננו את כל העניין חצי שעה לפני תחילת הראיון. לקחו לאסייג עוד כמה שניות להבין שנפלה בפח שטמנו לה קטורזה וברקו והיא נשבעה שיבוא הרגע שבו תסגור את החשבון עם ברקוביץ'. "כמו שאמרתי לאייל גולן, לכל שבת יש מוצאי שבת". 

בהמשך הראיון סיפר קטורזה על התחושה לחזור למועדון לילה אחרי שנתיים של הפסקה וגם עבר באולפן חיסון נגד שפעת שגרם לברקוביץ' לברוח מהאולפן.