רינה מצליח, עיתונאית ומגישת התכנית "פגוש את העיתונות", עוררה סערה ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה ציוץ בו כינתה את שר הביטחון וסגן ראש הממשלה בני גנץ, "סמרטוט חד פעמי". בעקבות כך, הרשת געשה ואותו ציוץ גרף מאות תגובות ושיתופים – ואלפי לייקים. כעת, בראיון לתוכנית "אופירה וברקוביץ", השדרנית הוותיקה מדברת על אמירותיה שעוררו סערה.

את מצטערת על האמירות על בני גנץ?
"אני ממש לא מצטערת", הצהירה מצליח, "אני חושבת שבני גנץ היה דמות שחצי מהמדינה תלתה בו את העיניים ובזמן הזה הוא היה עסוק בלפלרטט עם כל האנשים סביבו, בלהפר את ההבטחה שלו לבוחר באופן מאוד בוטה – ולא לעמוד ברבע מהציפייה".

על ההתמודדות של גנץ לתפקיד ראש הממשלה אמרה: "אני אמרתי לו שהוא בחור טוב ושילך להתנדב ביד שרה -אנחנו לא צריכים בחורים טובים שברגע שנכנסו לממשלה של נתניהו הפכו להיות סמרטוטים שלו. הוא הפר את ההבטחה שבגללה בחרו בו. 

לקרוא סמרטוט לאחד שמשרת 40 שנה את מדינת ישראל - מבחינתי אין לזה הצדקה

"מהרגע שהוא נכנס לפוליטיקה - הוא נהיה כמו כולם. אני לא צריכה להתייחס לבני גנץ אחרת ממה שאני מתייחסת לגדעון סער. מי שנכנס לממשלה ומפר את הבטחת הבחירות שלו ומתנהג שם כמו סמרטוט - אני אקרא לו סמרטוט".

"אני מאחלת לעצמי להיות שחקנית"

רינה, שמהווה את אחת מהשדרניות הוותיקות והמוערכות ביותר, חשפה כי היא חולמת על קריירה נוספת בתחום מפתיע במיוחד. "אני מאחלת לעצמי להיות שחקנית", שיתפה מצליח," למדתי תיאטרון ותמיד הייתי שחקנית ראשית בבית הספר. אני פונה לכל הצופים ולכל הסטודנטים לקולנוע - אם אתם צריכים שחקנית בחינם לסרט סטודנטים הנה אני".