בשבוע הבא מתחילה העונה החדשה של חתונה ממבט ראשון (שלישי אחרי החדשות בקשת 12), אבל אופירה וברקוביץ' לא הצליחו להתאפק וכבר אמש (שישי) הזמינו לאולפן את צמד המומחים של התוכנית, יעל דורון ודני פרידלנדר, שעשו להם "טיפול זוגי" מול המצלמות, אחרי 15 שנות זוגיות טלווזיונית. כבר למדנו מניסיונות עבר ש"טיפול זוגי" מול המצלמות מוציא הכל מאופירה וברקוביץ', וגם הפעם השניים פתחו את מה שמפריע להם - לעיני כל מדינת ישראל.

"יש לנו אחלה זוגיות בטלוויזיה, מחוץ לטלוויזיה יש הרבה בעיות", אמר ברקוביץ' לצמד המומחים, "איך אפשר לדבר על זה כשאני שולח אותה לחופשה בפאפוס והיא מעלה לי תמונות פרובוקטיביות, היא חושבת שהיא ג'וליה רוברטס, והיא לא מבינה שהיא כבר אופירה מאופירה וברקוביץ'". ברקוביץ' מתכוון לתמונה בבגד ים שהעלתה אופירה אסייג מהחופשה בפאפוס, שירדה מהאינסטגרם שלה לאחר 24, בעקבות מבול תגובות שקיבלה.

כל דבר שהיא עושה, אתה אומר שזה משליך עליך.
"ברור", אמר ברקוביץ'.

"אני לא אשתך, אתה תתעסק בחברה שלך", השיבה לו אופירה. "זה לא משנה", אמר לה ברקוביץ', "יש לנו זוגיות בטלוויזיה ביחד ואת צריכה לכבד את התוכנית הזאת".

"אני מאוד מכבדת. הייתי בחופשה, נשמתי, חגגתי את החיים", אמרה אופירה.

"אין בעיה, תחגגי עד מחר, אני שלחתי אותך לחופשה הזאת ואני שמח שאת חוגגת. אבל האינסטגרם הזה? לא צריך להעלות תמונות כאלה", טען ברקוביץ'.

"על תמונה שעלתה ל-24 שעות הוא נזף בי שעות", סיפרה אסייג למומחים. "ומה עם הדברים שאתה עושה מחוץ לתוכנית?", שאלה את ברקו, "שערוריות, כותרות, עירום באמבטיה". כאן אסייג מתכוונת לתמונה שהעלה ברקוביץ' כשהוא באמבטיה עם קצף.

"איזה עירום? הייתי באמבטיה עם קצף ובגדים", אמר לה ברקוביץ'.

"אני לפחות מכבדת עם בגד ים", השיבה לו אופירה.

"את חושבת שהתמונה הזאת בסדר?", שאל אותה ברקוביץ'. "אגיד לך משהו אחר, אני לא אצטלם עוד פעם בבגד ים", ענתה לו אופירה, "אבל אני אעשה מה שאני רוצה". 

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת12)
מנתחים את הזוגיות הטלוויזיונית המצליחה כבר 15 שנים | צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת12

כחלק מ"הטיפול הזוגי", המומחים יעל ודני מנתחים את הזוגיות של אופירה וברקוביץ' וממחישים להם את תהליך הבחירה בזוגות. "הרבה פעמים שאנחנו עושים התאמות, אנחנו צריכים לחשוב אם הזוגיות של אנשים היא זוגיות של דמיון או של שוני", אמרה יעל. "יש אנשים שאנחנו מתאימים בגלל שהם דומים, ואלה שאנחנו מתאימים בגלל שהם משלימים אחד את השני. מה אתם חושבים שאתם - דומים או משלימים אחד את השנייה?".

"אתם המון זמן ביחד, אני חושבת שאתם מאוד דומים בהרבה דברים", המשיכה יעל בניתוח הזוגיות, "הטמפרמנט שלכם, אתם אוהבים להיות במרכז, שאתם אוהבים לריב, בואו נגיד את האמת, אוהבים לעשות פרובוקציות, אבל אני חושבת שאתם קצת שונים, שאת מאוד רגישה ופגיעה, ואתה את הרגישות והפגיעות שלך מחביא. אם אתם עובדים ביחד ונמצאים ביחד כל כך הרבה, אולי אתם צריכים לעבוד על הזוגיות שלכם. דני ואני הרבה פעמים עובדים על הזוגיות שלנו".

"מה שיעל ואני עושים הרבה מאוד, זה מדברים גם על הדברים הקשים", המשיך דני. "אנחנו מעזים לגעת בדברים שבזוגיות, בפרטנריות, בשותפות, נורא קשה לגעת בהם, למשל: קנאה. קנאה אחד על השני, שהיא מצליחה, שאני מצליח". 

אופירה וברקו בטיפול זוגי אצל המומחים (צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12)
מתכוננים לעונה החדשה של חתונה ממבט ראשון, בייעוץ זוגי לאופירה וברקו. דני ויעל | צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12

"שנינו מצליחים ביחד", ענה ברקוביץ'. "אם התוכנית הזאת תיפול - שנינו ניפול".

מה קורה כשמציעים לאחד מכם פרויקט בחוץ? אתם מפרגנים אחד לשני? אתם יכולים לדבר על זה שאתם מקנאים? 
"החלטנו שהיא הולכת לבד ואני הולך לבד, וברור שאנחנו מפרגנים. למה לקנא? מה יש לה לקנא בי, מה יש לי לקנא בה? הכל בסדר".

אולי זה מעורר קנאה? שהיא הולכת, מצליחה?
"היא מצליחה במה שהיא מצליחה ואני מצליח במה שאני מצליח, והכל סבבה", אמר ברקוביץ'. "בדבר אחד לא פגעתם שניכם, אני והיא זה עולמות נפרדים לגמרי".

תגיד לי אם לא פגענו בדבר הזה ששניכם רגישים, אבל אתה מסתיר את הרגישות שלך.
"אין בן אדם שלא רגיש, כולם רגישים", אמר ברקוביץ', ואופירה חשפה: "הוא רגיש מאוד, הוא בוכה משירים".

מה אתה עושה בתור גבר עם הרגש שלך?
"אם אני נפגע ממישהו, אני מתעלם ממנו".

וזה עובד?
"היא היחידה בעולם שאם היא פוגעת בי אני אומר לה את זה בפנים", אמר ברקוביץ'. "מאחרים אני מתעלם".

אולי בגלל זה אתם זוג טוב.
"בעבודה אנחנו זוג מצוין", חתמה אופירה.