הדר מוכתר, יו"ר מפלגת "צעירים בוערים", נטשה הערב (שישי) בבכי את האולפן של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. זאת לאחר שלראיון הצטרף שי שלימוב, מי שהיה לדבריו הסגן שלה במפלגה, וביקש, כך לדבריו, לחשוף את האמת מאחוריה. בראיון איתו הוא טוען כי פוליטיקאי בכיר עומד מאחוריה וכן וטייקון מוכר. 

הדר, ביבי מריץ אותך?
"לא".

מפלגת "יש עתיד"?
"לא".

את בובה של טייקונים?
"לא. אין לי כסף, אין לי ערבויות. אנשים לא מבינים, אין מאחוריי שקל. הכסף הגיע ממימון המונים".

את אישה דתייה?
"אני אישה מאמינה אבל זה לא קשור. אני לא אוהבת הגדרות, אני מאמינה וזה מספיק".

למדת בבית ספר דתי?
"לא, רגיל. לא אהבתי לקום בבוקר לבית הספר, אני חייבת לומר לכם".

החצאיות זה כדי להביא קולות של חרדים?
"לא. זה גם לא. פשוט יש דברים שאני מקפידה עליהם ויש דברים שלא".

למה הפילו עלייך כל כך הרבה שאלות?
"הכל שקרים. המטרה שלי זה לייצג את הצעירים, אני דואגת לעתיד שלי. קשה לי לראות חברי כנסת שמרווחים 45 אלף שקל, הם לא עושים כלום. הם לא עובדים בשבילי".

זאת הדרך? לדבר כמו שאת מדברת? ככה נראים צעירי ישראל?
"אני נואשת, אני מייצגת דור של נואשים".

השתמשת במילה "חרא".
"אני לא באתי להיות ממלכתית. נמאס לי לשתוק, להיות מתוקה ויפה ולהצביע להם מתי שהם רוצים. אני באתי לתת עבודה ולייצג את הצעירים בישראל, להגיד להם את הכל בפרצוף. לא באתי להיות נחמדה חבר'ה, יש לכם ילדים בבית גם לך אייל, איזה עתיד אתם מביאים להם? אופירה, מה את אומרת לצעירות בדימונה שעכשיו לא תהיה להן דירה. אייל, פעם ראשונה שראיתי אותך בוכה זה כשאמרת שאתה מממן שבע משפחות מהכסף שאתה עושה. איפה יוקר המחיה? זה לא סדר היום הציבורי, אף אחד לא מדבר על זה. לי לא תהיה דירה בחיים במדינת ישראל".

הדר, את לא שיקרת מעולם?
"אני לא משקרת, לא. גם לא כל הכרזות שהיו השבוע".

לאחרונה פורסם תיעוד שלה מדפיסה ומדביקה פשקווילים של חרדים נגד עצמה. "זה היה פשקווילים הומוריסטים, אנחנו ניסינו לעשות תרגיל כזה". תרגיל זאת המילה נרדפת לשקר? "כל חרדי עם טיפה ראש על הכתפיים, יבין שזה פשקוויל הומוריסטי".

הדר מוכתר מפוצצת ראיון  אצל אופירה וברקוביץ' (צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12)
הראיון המלא עם הדר מוכתר ושי שלימוב | צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12

בשלב זה נכנס לאולפן שי שלימוב, מי שלדבריו היה סגן יו"ר מפלגת "צעירים בוערים" בראשותה. מוכתר, שלא ידעה כי שלימוב יפתיע אותה באולפן אמרה: "אני רק רוצה לתת משפט, אנשים שמכפישים אותי יש מאות. תלכי לטוויטר את תמצאי עוד מאה כמוהו".

"אני מכיר אותה טוב מאוד לצערי", אמר שלימוב. "אני באתי עם מהות אמיתית להקים מפלגה שתייצג את הצעירים במדינת ישראל. היינו ביחד, הקמתי יחד איתה את המפלגה". בשלב זה מוכתר נכנסה לדבריו, "אל תיכנסי לי למילים זה לא קרקס כאן. באנו לפתוח את האמת, לחשוף את האמת על נוכלת הטיקטוק. אני מרגיש שהבחורה הזאת היא נוכלת. הבחורה הזאת מבזה את הצעירים במדינת ישראל, מבזה את כל הדברים שאנחנו באים באמת להציע".

נוכלת זה מילה קשה.
"הבחורה משקרת בפרהסיה והיא לוקחת כספים".

שלימוב פנה למוכתר בשאלה: "כמה מתפקדים יש לך?" ובתגובה היא קמה מהכיסא ופנתה בדמעות לצאת מהאולפן. "אני לא יכולה אני מצטערת. נמאס לי, אני מקבלת את כל הביקורת הזאת, משמונים אנשים אז להביא אותו ולתת לו במה? אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה אף אחד לא אומר לי לבכות בתקשורת". שלימוב תקף אותה וטען: "אבא שלך היה צריך להיות מספר אחד?" ומוכתר ענתה: "אבא שלי לא מספר 1. לא לדבר על זה באתי".

רגע הדר, את לא מסוגלת להתמודד?
"זה לא קשור ללא מסוגלת להתמודד. לתת לבן אדם כזה במה? מה הוא קשור אלי, אני באתי לייצג את הצעירים בישראל". שלימוב אמר: "אני הקמתי את המפלגה הזאת יחד איתך ואני לא ארד לרמה שלך. בואי תתמודדי עם האמת". בשלב זה מוכתר יצאה מהאולפן, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' המשיכו את הראיון עם שי שלימוב לבדו.

מי אתה? למה הבאת איתך לאולפן אזיקים?
"פעם הבאה שהיא באה לפה, שתאזוק אותה ישירות לנווה תרצה".

הדר מוכתר מפוצצת ראיון  אצל אופירה וברקוביץ' (צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12)
הראיון המלא עם הדר מוכתר ושי שלימוב | צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12

מי אתה?
"אני שי שלימוב, בן 20 מחדרה. לשעבר סגן יו"ר מפלגת "צעירים בוערים". אותו סגן שהיא מכחישה שהייתי כמו שהיא מכחישה על הפשקווילים שהיא עשתה נגד הציבור החרדי וכמו שהיא משקרת על כמות המתפקדים שיש לה".

בהמשך טען כי הוא מתמודד עם איומים. "יש שני אנשים שעומדים מאחוריה. הסחיטות והאיומים שאני קיבלתי לטלפונים הגיעו עד לבת הזוג שלי. בשביל לאיים עלי. הדר מוכתר סחטה אותי בטלפון, דרך המנכ"ל הקודם שלה, כדי שאמחק את כל הפוסטים שהתחלתי לחשוף את האמת עליה, זאת סחיטה". 

"עומד מאחוריה טייקון מאוד גדול", טען. "אני מצטער, אני שי מפחד לומר את שמו כי אני לא רוצה שמחר יפוצצו לאבא שלי את הרכב. האנשים שעומדים מאחוריה מסוכנים, אני מצטער, אני לא מקבל את האומץ לחשוף את זה. אני יכול לומר לכם, זה לא ביבי, אני יכול לפוצץ לכם קונספירציה. לא ביבי עומד מאחוריה, עומדים שני אנשים. אני לא נכנס לזה, לא מוכן לקבל תביעות דיבה. זה טייקון".

פנו אליכם?
"פנו אליה, ואז נכנס כסף לתמונה. בחור בשם יצחק או יעקב, אני לא זוכר בדיוק את השם, שהציע לה כמות כסף מסוימת ובתמורה רצה להיות יו"ר משותף. אני נלחמתי שהדבר הזה לא יתממש, הוא ניסה להסתיר את זה ממני, היא שיתפה אך ורק את בת אל חזן".

למה שתקת עד היום?
"לא קיבלתי את הבמה שאני רוצה. דיקטטורה מוחלטת שררה במפלגה הזאת".

למה לא פנית לתקשורת?
"פניתי אליכם לפני כמה ימים. אני לא רציתי לפגוע בה אתם רואים לאיזה מצבים היא מגיעה, לא רציתי לפגוע בשמה. היא בחורה צעירה בת 20".

למה עכשיו כן?
"היא מבזה את שמם של צעירי ישראל".

אין לה אינטרס לעזור לצעירי ישראל?
"כבר לא. היום עומד מאחוריה פוליטיקאי מאוד מוכר".

הדר מוכתר מפוצצת ראיון  אצל אופירה וברקוביץ' (צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12)
הראיון המלא עם הדר מוכתר ושי שלימוב | צילום: מתוך אופירה וברקוביץ', קשת12

אתה רוצה אולי להתנקם בה?
"אם הייתי רוצה להתנקם בה הייתי עושה את זה בדרך מאוד מלוכלכת והייתי בא ואומר. הבחורה הזאת לא שומרת שבת וממש לא שומרת נגיעה. הבחורה הזאת משקרת לציבור".

פוליטיקאי  מאוד גדול, זה יכול להיות שוחד בחירות. יכול להיות שיקראו לך לחקירה.
"הבחורה הזאת מושחתת. שיקראו לי לחקירה, אני מוכן למצות את הדין".

אתה שלם עם כל מה שאתה עושה עכשיו?
"כן".

הדר שלחה לנו את סרטון הטיקטוק שלה ובו אמרה:
"התכוננתי לראיון והם פשוט עשו עלי אמבוש. הביאו לתוכנית אחד מהאנשים שלא סובלים אותי, יש מאות כאלה ברשתות החברתיות. מביאים אותו שיבוא וילכלך עליי בפריים טיים. רק לי עושים את הדברים האלה, אף פוליטיקאי אחר בחיים הם לא היו עושים דבר כזה. לכולנו יש מלא אנשים שלא סובלים אותם, אז למה רק להדר הם עושים את השטויות האלה, מה אני צריכה שיבואו ואני אשמע כמה לא טובה אני וכמה מכלכלים עלי?"