יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי הגיעה לאולפן של אופירה וברקוביץ' והתייחסה לאמירות ניצן הורוביץ', שטען בראיון מוקדם יותר בתוכנית שמרצ והעבודה לא התאחדו כי "לא היה עם מי לדבר". "זה פשוט שקר לצערי", אמרה מיכאלי. "הורוביץ לא רצה. הוא מונצח בווידאו אומר 'מרצ תרוץ הפעם לבד' – אפשר לראות את זה באין ספור מקומות".

מיכאלי נשאלה אם תהיה מוכנה לשבת בממשלה עם סער ובנט וענתה: "אני אשב איתם בשביל להחליף את נתניהו, זה הכרח המציאות. אני אעשה כל מאמץ – אבל לא בכל מחיר".

תשבי עם סמוטריץ'?
"עם בן גביר לא נשב. עם סמוטריץ'? אם זה יהיה בשביל להחליף את נתניהו".

מיכאלי ביקרה את יו"ר יש עתיד, שקרא להצביע למפלגה הגדולה בגוש. "הוא עשה טעות מאוד חמורה כשהוא אמר את הדבר המוטעה והלא נכון של המפלגה הגדולה. מה שצריך בשביל להחליף את נתניהו זה 61 וזה ממש לא משנה אם ללפיד יש 16 או 18 מנדטים. הוא מסכן את הגוש כשהוא פוגע במפלגות הקטנות. אם מפלגה קטנה תיפול - זה יהיה על אחריותו. הוא הוכיח שהוא דואג ללפיד ולא לגוש או להחלפת נתניהו אבל זה לא חדש וזו לא פעם ראשונה".

כשנשאלה יו"ר העבודה למה היא קוראת לגנץ לפרוש ענתה: "הוא נתן לנתניהו ממשלה. אם הוא לא היה נותן לו נתניהו ממשלה לא היה צריך לעמוד נגד כחומה מולו. היה עדיף ללכת לעוד בחירות. אני חושבת שפתק לבני זה פתק לביבי איך שלא נסובב את זה – אם הוא לא יעבור זה פתק לביבי ואם הוא יעבור זה פתק לביבי. חוץ מזה, יש לו אינטרס בבחירות חמישיות כי כך הוא חושב שהוא יהיה ראש ממשלה אז אני לא רואה סיבה להצביע לו. אני חושבת שהוא צריך לפרוש".